ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Θύμα επίθεσης η σύζυγος Ντάρμπισιρ

Θύμα επίθεσης η σύζυγος Ντάρμπισιρ

Τα κωμικοτραγικά γεγονότα δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των ελληνικών γηπέδων, καθώς και στην "περίφημη" Αγγλία, η σύζυγος του Ματ Ντάρμπισιρ, Μελίσα, έπεσε θύμα επίθεσης από οπαδό της Μπέρμπιγχαμ και μάλιστα μπροστά στα δύο της παιδιά.
Το συμβάν έλαβε χώρα πριν ένα μήνα, κατά την διάρκεια της αναμέτρησης Μπέρμπιγχαμ - Άστον Βίλα, όταν η Μελίσα ζήτησε από έναν οπαδό να μην βρίζει τον σύζυγο της. Εκείνος εξαγριώθηκε με αποτέλεσμα να την χτυπήσει στα χέρια.
Στην αποκάλυψη προχώρησε η γυναίκα του πρώην στράικερ του Θρύλου, σε δηλώσεις της στην έγκυρη "Mirror".

"Έχω πάει σε δεκάδες αγώνες και ποτέ δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Είναι συχνό φαινόμενο να ακούς οπαδούς γύρω σου να σχολιάζουν, αλλά αυτό ήταν προσωπική επίθεση", είπε αρχικά η Μελίσα και συμπλήρωσε:

"Εκεί ήταν τα παιδιά μας, όπως και άλλες σύντροφοι παικτών με τα δικά τους παιδιά. Θεώρησα πως δεν ήταν σωστό να ακούνε να βρίζουν τους γονείς τους έτσι. Ζήτησα από έναν να χαμηλώσει τους τόνους, αλλά εκείνος έγινε έξαλλος και η κατάσταση ξέφυγε.

Κάθε φίλαθλος που πληρώνει με τα χρήματά του για εισιτήριο έχει δικαίωμα γνώμης, αλλά εκείνος ήταν πολύ επιθετικός και πρόσβαλε τους παίκτες. Όταν του μίλησα έγινε επιθετικός απέναντί μου, σήκωσα το χέρι μου και του είπα να μη μου μιλά έτσι και εκείνος μου χτύπησε τα χέρια δύο φορές. Τότε κάλεσα την ασφάλεια και παρέμειναν εκεί για το υπόλοιπο του αγώνα. Ο Ματ καταλαβαίνει πως για να αντιδράσω έτσι κάτι κακό έγινε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου