Για το σημερινο παιχνίδι με τη Σιένα στο ΣΕΦ και για το ματς απ με τον Νίκο Ζήση, μίλησε ο Τζαμόντ Γκόρντον. Ο Αμερικάνος γκαρντ είπε για το παιχνίδι: «Θα είναι ένα πάρα πολύ σκληρό παιχνίδι, γιατί η Σιένα είναι μια πολύ δυνατή ομάδα στην άμυνα και θα πρέπει οπωσδήποτε να εκμεταλλευτούμε το πλεονέκτημα έδρας. Θα πρέπει να βρούμε αντίδοτο στα πολύ σκληρά αμυντικά συστήματα της Σιένα και να βρεθούμε όλοι σε καλή μέρα, όπως συνέβη στα τελευταία παιχνίδια της Ευρωλίγκας».

Σχετικά με μαρκάρισμα του Νίκου ζήση και για το αν θα τον …εξουδετερώσει: «Δεν μου αρέσει να κάνω τέτοιες δηλώσεις. Για να πετύχω αυτό το στόχο ή οποιαδήποτε αποστολή μου αναθέσει ο προπονητής μου θα χρειαστεί η βοήθεια όλων των συμπαικτών μου. Έχω παρακολουθήσει τον Νίκο, είναι πολύ καλός παίκτης και το γεγονός πως επιστρέφει στην πατρίδα του για να αντιμετωπίσει μία ελληνική ομάδα τον κάνει πιο επικίνδυνο».