ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Α ρε Κουγια κωλοτουμπα...(video)

Ιδου τι λεει τωρα...

Κούγιας: "Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τον κ. Μαρινάκη"

Ο Αλέξης Κούγιας υποστήριξε πως δεν είχε ποτέ πρόβλημα με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ενώ εξέφρασε την άποψη πως ο Κωνσταντίνος Πλέγας είναι καλύτερος ποδοσφαιριστής από τον Ανδρέα Σάμαρη.
Ο πρόεδρος της Παναχαϊκής, Αλέξης Κούγιας, με αφορμή την πώληση του νεαρού Κωνσταντίνου Πλέγα στον Ολυμπιακό, ξεκαθάρισε πως ουδέποτε είχε πρόβλημα με τον πρόεδρο της ερυθρόλευκης ΠΑΕ, Βαγγέλη Μαρινάκη.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αλέξη Κούγια στον ραδιοφωνικό σταθμό "Sentra103,3":

"Πρώτα πρώτα δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον Ολυμπιακό και δεν είχα ποτέ στη ζωή μου. Υπήρξα δικηγόρος όλων των προέδρων του στο παρελθόν, σε δύσκολες στιγμές. Είναι γεγονός ότι υπήρξαν επιθέσεις εναντίον μου και συμπεριφορές εναντίον μου. Ειδικά από τη στιγμή που κατήγγειλα το κύκλωμα εκείνης της εποχής που συνελήφθη το 2011. Ειδικά με τον κύριο Μαρινάκη δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι εκείνη την εποχή και μάλιστα εκείνη την εποχή είχα κάνει και δηλώσεις ότι πρέπει να τον απεμπλέξουμε από την διαδικασία ερευνήσεως των εγκλημάτων που είχε διαπράξει εκείνο το κύκλωμα. Παρ' όλα αυτά η ομάδα μου ταλαιπωρήθηκε πάρα πολύ. Και στην ρεβάνς στην Πάτρα. Ουσιαστικά έχω υποστεί έναν διωγμό. Δεν υπήρξε ποτέ στο μυαλό μου να κάνω κακό στον Ολυμπιακό.

Μπορεί εγώ να έχω υποστεί κακό. Ο χαρακτήρας μου και η προσωπικότητα μου γενικότερα δεν είναι του ανθρώπου που θέλει να κάνει κακό. Εγώ είμαι συνεχώς αμυνόμενος. Απλώς ν θέλετε, λόγω της ξεχωριστής επαγγελματικής μου θέση, έχω τη δυνατότητα αμυνόμενος να αντιμετωπίσει τις επιθέσεις με τον σωστό τρόπο. Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα βάλει ούτε μπράβους για να δείρει κανέναν, ούτε θα χειριστώ με τον ίδιο τρόπο τέτοιες επιθέσεις. Θα τις χειριστώ με το νόμιμο τρόπο.

Αυτή μου η άμυνα, παρεξηγήθηκε ορισμένες φορές και αυτοί οι οποίοι δεν θα ήθελα ποτέ είτε εγώ είτε η ομάδα της οποίας είμαι ιδιοκτήτες καλλιέργησαν μια τρομερή αντιπάθεια. Θεωρώ ότι και οι επιθέσεις τις οποίες δέχθηκα τότε, προέρχονται από τους ανθρώπους αυτούς οι οποίοι μπήκαν φυλακή και οι οποίοι με έξυπνο τρόπο κατάφεραν να δημιουργήσουν αντιπαλότητα μεταξύ εμού και της ομάδας μου με τον Ολυμπιακού και τον κύριο Μαρινάκη. Αυτό όμως δεν θα μπορούσε ποτέ να αναιρέσει την πραγματικότητα που συνέβη εδώ και τρεις μέρες".

Για την αντιπαλότητα που είχε τα τελευταία χρόνια με τον Ολυμπιακό: "Ολη η ιστορία της αντιπαλότητας μου με τον Ολυμπιακό, ξεκίνησε από τον Μάρτιο του 2011, αν θυμάστε. Όταν τότε που ανέδειξε τις κασέτες του Μπέου. Τις πρώτες κασέτες. Όχι αυτές που βγήκαν μετά και συνελήφθηκαν. Εγώ δεν είχα πρόβλημα με τον Ολυμπιακό. Ηθελα να δείξω την παράνομη συμπεριφορά αυτών που έστηναν την Παναχαϊκή τότε. Και θυμάστε ότι συνελήφθηκαν ορισμένοι μια σειρά ανθρώπων, μεταξύ των οποίων ήταν και πολλοί γνωστοί κακοποιοί. Κάποιοι οι οποίοι ήταν στο περιβάλλον του Ολυμπιακού, το μετέτρεψαν σε αντιπαλότητα μεταξύ εμού και του Ολυμπιακού. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν από αυτούς και πολύ περισσότερο με τον Ολυμπιακό. Όταν είσαι ιδιοκτήτης της Παναχαϊκής, μιας ιστορικής ομάδας, θέλεις να έχεις πραγματικά καλές σχέσεις, γιατί αυτό επιβάλλει και η δική μου αντίληψη για το ποδόσφαιρο. Με τις κορυφαίες ομάδες του ελληνικού ποδοσφαίρου. Όταν λοιπόν σου χτυπάει την πόρτα ο Ολυμπιακός και σου ζητάει ένα τεράστιο ταλέντο όπως είναι ο Πλέγας και θα το δείτε στο μέλλον. Ο Πλέγας είναι καλύτερος του Σάμαρη. Ο Πλέγας στην ηλικία του έχει κάνει πολύ περισσότερα πράγματα, από ότι ο Σάμαρης στην ηλικία του. Όταν λοιπόν σου χτυπάει την πόρτα ο Ολυμπιακός και σου λέει μέ έντιμο τρόπο "θέλω αυτόν τον παίκτη". Και το κάνει διοίκηση προς διοίκηση, δεν τον ενδιαφέρει τον Ολυμπιακό τι έχει γίνει ως τώρα. Και σου λέει "εμένα με ενδιαφέρει ο παίκτης". Εσύ τις θα πεις εκείνη τη στιγμή".

Για το αν μίλησε με τον Βαγγέλη Μαρινάκη: "Όχι, δεν έχω μιλήσει ποτέ με τον κύριο Μαρινάκη. Υπήρξε μια αξιοπρεπής προσέγγιση από κάθε πλευράς, από μέρους του Ολυμπιακού. Απόλυτα αξιοπρεπής και απόλυτα με σεβασμό προς ό,τι σημαίνει Παναχαϊκή και Κούγιας στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Αυτή η προσέγγιση οδήγησε σε αυτό το αποτέλεσμα. Εγώ είμαι υποχρεωμένος να την αναδείξω. Δεν είμαι κομπλεξικός άνθρωπος".

Για τα όσα καταλογίζει στον Νίκο Νταμπίζα: "Συγχρόνως είμαι υποχρεωμένος να αναδείξω την απαράδεκτη, είναι επιεικής ο όρος, συμπεριφορά του Νταμπίζα. Επί μήνες προσπαθούσε να κλέψει τον παίκτη από την Παναχαϊκή, χωρίς να πληρώσει ούτε ένα ευρώ ο Παναθηναϊκός. Και χωρίς να ασχοληθεί καν με την διοίκηση της Παναχαϊκής. Και με ενοχλεί πάρα πολύ μάλιστα επειδή ο Νταμπίζας είναι υπάλληλος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Ο οποίος έχει πρόεδρο τον κύριο Αλαφούζο".

Για το ότι πρόσφατα καθόταν δίπλα στον Νίκο Νταμπίζα στο φιλικό του Παναθηναϊκού με την Παναχαϊκή: "Κλείσαμε φιλικό υποτίθεται για να βοηθήσουμε τον Παναθηναϊκό να προετοιμαστεί, δεν ήξερα όμως ότι το φιλικό ήταν για να τεστάρουν τον Πλέγα. Και συγχρόνως την ίδια στιγμή ο Νταμπίζας να πηγαίνει στο σπίτι του Πλέγα και να πείθει πίσω από το πρόσωπο το δικό μου, τους γονείς του. Επειδή το καλοκαίρι λήγει το συμβόλαιό του να υπογράψει από τώρα; Και να προσπαθώ εγώ να ανανεώσω το συμβόλαιο του Πλέγα και να βρίσκω μπροστά μου την πρόταση του Παναθηναϊκού; Όταν λοιπόν ο άλλος αγνοεί την φυσική προσωπικότητα Αλέξης Κούγιας που έχει κάνει τόσα, τα οποία χρησιμοποιεί ως σημαία η ΠΑΕ Παναθηναϊκός για τα δικά της συμφέροντα, αυτό σε ενοχλεί 10 φορές. Θεωρώ ακραία προσβολή στο πρόσωπό μου αυτό που έκανε ο Νταμπίζας".

Για το αν θα συνεχίσει τον αγώνα του κατά του συστήματος: "Απλά δεν θα γίνω ο spokesman για να εκμεταλλεύονται κάποιοι την προσωπικότητα μου και την ομάδα την οποία εκπροσωπώ. Εχουν δικαίωμα και οι οπαδοί της Παναχαϊκής να απολαύσουν την ομάδα τους στην Superleague. Δεν μπορεί να είναι ο κάθε πικραμένος στην Superleague με τα 150 εισιτήρια και η ομάδα μιας πολύς 350.000 κατοίκων να αγωνίζεται με τα χωριά".

Για το ότι φαίνεται να κάνει πίσω ώστε η Παναχαϊκή να ανέβει στην Σούπερ Λίγκα: "Ποτέ. Αυτά είναι των νταραβεριτζήδων. Κανείς δεν μπορεί να ανεβάσει την Παναχαϊκή. Και να ξέρετε, εγώ κωλοτούμπας δεν είμαι. Να ξέρετε ότι αυτά που θα κληροδοτήσω στα παιδιά μου είναι ότι ο πατέρας τους ήταν ένας καλός δικηγόρος. Και στο ποδόσφαιρο επίσης, όλα αυτά τα χρόνια, είτε στον Αρης Πετρούπολης, είτε στον ΠΑΣ Γιάννινα, είτε στην Παναχαϊκή, προσπάθησε να βοηθήσει τους Ελληνες φιλάθλους να δουν καθαρό ποδόσφαιρο. Ομως απο εκεί και περα δεν μπορεί όλοι να εκμεταλλεύονται αυτόν και στο τέλος να είναι ο γραφικός του χώρου, ενώ στην επαγγελματική του ζωή να είναι ξεχωριστός άνθρωπος".

Για το γιατί δεν πήρε τηλέφωνο τον Αλαφούζο να του μιλήσει για τους χειρισμούς του Νταμπίζα: "Δεν είμαστε φίλοι με τον κύριο Αλαφούζου. Τον έχω συναντήσει στην ζωή μου τέσσερις φορές. Δεν έχουμε βγει ποτέ κοινωνικά, δεν έχουμε καμία επαγγελματική σχέση, δεν έχουμε κάνει καμία συμφωνία. Ποτέ δεν έχει γίνει ούτε καν ενημέρωση για των όσων γνωρίζω ή έχω καταθέσει. Αν θέλετε μπορείτε να τον προκαλέστε κι εσείς με κατευθείαν ερωτήσεις. Ο κύριος Αλαφούζος μου έδωσε την εντύπωση ότι έχει απόψεις με ήθος για το ποδόσφαιρο. Αυτό όμως που συνέβη όμως στην περίπτωση του νεαρού Πλέγα, τον εκθέτει ανεπανόρθωτα. Ηδη η Παναχαϊκή είχε χάσει χωρίς ένα ευρώ τον Σάμαρη. Γιατί υπήρχε συμφωνία αν δεν πάμε Σούπερ Λίγκα να μείνει ελεύθερος. Και τον μεγαλώσαμε από 12 χρονών στην Πάτρα. Εγώ είμαι έξι χρόνια στην Πάτρα. Από 12 έως 20 μισό, ήταν στην Παναχαϊκή. Έφυγε ο Σάμαρης και δεν πήραμε ούτε ένα ευρώ. Φεύγει ο Ντίνας με ψίχουλα γιατί υπήρχε συμφωνία ότι αν δεν ανέβει η ομάδα στη Σούπερ Λίγκα να μείνει ελεύθερος στα τρία χρόνια Αλλως θα επεκτεινόταν το συμβόλαιό του για δύο ακόμη χρόνια".

Και η ειδηση 

Επίθεση Παναχαϊκής σε Αλαφούζο και Παναθηναϊκό

Η ΠΑΕ Παναχαϊκή ανακοίνωσε την παραχώρηση του Κωνσταντίνου Πλέγα στον Ολυμπιακό. Διαβάστε την ανακοίνωση της παραχώρησης και της... επίθεσης κατά του Παναθηναϊκού.
Στον Ολυμπιακό θα αγωνίζεται από την σεζόν 2015-16 ο Κωνσταντίνος Πλέγας. Ο 17χρονος μέσος διεθνής με την Εθνική Νέων θα συνεχίσει να αγωνίζεται στην Παναχαϊκή ως δανεικός από τους "ερυθρόλευκους".
Η ΠΑΕ Παναχαϊκή εξέδωσε ανακοίνωση για την απόκτηση του παίκτη από τον Ολυμπιακό ενώ καταφέρεται κατά του Παναθηναϊκού και τις απαράδεκτες μεθόδους που χρησιμοποίησε η "πράσινη" ΠΑΕ για να αποκτήσει τον νεαρό παίκτη.

Σε αυτή γίνεται επίθεση στο "τριφύλλι" και τον Γιάννη Αλαφούζο και ο πρόεδρος της ομάδας της Πάτρας διερωτάται αν αυτό είναι το ήθος του.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

"Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ ανακοινώνει τη μεταγραφή του διεθνούς ποδοσφαιριστού της με την Εθνική Ομάδα Νέων Κωνσταντίνου Πλέγα στην ΠΑΕ Ολυμπιακός.

Ο Κωνσταντίνος Πλέγας με συμφωνία των δύο διοικήσεων των δύο ΠΑΕ θα παραμείνει στην ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ μέχρι 30/6/2015. Τον Κωνσταντίνο Πλέγα ενδιαφέρθηκαν να τον αποκτήσουν η ΠΑΕ Αταλάντα Ιταλίας, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός προ 10 ημερών και η ΠΑΕ Ολυμπιακός την Παρασκευή, 22/8/2014.

Η ιδιοκτησία της ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ Γ.Ε. 2005 αποφάσισε να παραχωρήσει τον Κωνσταντίνο Πλέγα στην ΠΑΕ Ολυμπιακός διότι η ιδιοκτησία της και η διοίκησή της ήσαν οι μόνες, οι οποίες σεβάστηκαν το κύρος και την ιστορία στο ποδόσφαιρο της ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ και του ιδιοκτήτη της και δεν προσπάθησαν να αποκτήσουν τον παίκτη παρακάμπτοντας την επίσημη ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ.

Ειδικά, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός με απαράδεκτες ηθικά ενέργειες του τεχνικού διευθυντή της Νίκου Νταμπίζα προσπάθησε ν’ αποκτήσει τον παίκτη, παρακάμπτοντας την ιδιοκτησία και την διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ και διερωτώμεθα αν αυτό είναι το νέο ήθος, το οποίο θέλει να εισάγει στο ελληνικό ποδόσφαιρο ο κ. Γιάννης Αλαφούζος ή επανερχόμαστε και πάλι σε παλαιότερες συνήθειες.

Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ και η ιδιοκτησία της έχουν αποδείξει τα τελευταία 6 χρόνια την ανεξαρτησία τους και τις ίσες αποστάσεις που κρατούν απέναντι σ’ όλες τις ισχυρές ΠΑΕ του ελληνικού ποδοσφαίρου και δεν επιτρέπει σε κανέναν ν’ αμφισβητεί το κύρος και την αξιοπρέπειά της".


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου