ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Η γαλανόλευκη πρώτη του Χολέμπας

Η γαλανόλευκη πρώτη του Χολέμπας

Την πρώτη του προπόνηση με την Εθνική Ελλάδος, έκανε ο Χοσέ Χολέμπας στο προπονητικό κέντρο του Αγίου Κοσμά. Πως ζήτησε να τον φωνάζουν και τι είπε για την γλώσσα. Δείτε εικόνες.
Την ικανοποίηση του για το γεγονός ότι έγινε Έλληνας και κλήθηκε στην Εθνική, εξέφρασε σε δηλώσεις του ο αμυντικός του Ολυμπιακού. 
Ο 27χρονος ζήτησε να συνεχίσουν να τον φωνάζουν Χολέμπας, παρά το γεγονός ότι, η νέα του ταυτότητα τον αναφέρει ως Χολέβας.

"Είμαι πολύ χαρούμενος για την κλήση μου στην Εθνική ομάδα. Σήμερα έκανα την πρώτη του μου προπόνηση και όλα πήγαν πολύ καλά. Από την στιγμή που μου δίνεται η ευκαιρία στην Εθνική, στόχος μου είναι και το EURO και το Mundial του 2014.

Δεν είχα προλάβει να μάθω ελληνικά. Δεν είχα τον χρόνο λόγω των πολλών παιχνιδιών με τον Ολυμπιακό. Τώρα θα ξεκινήσω εντατικά μαθήματα και θα μάθω ελληνικά όσο πιο γρήγορα μπορώ. Θέλω να με φωνάζετε Χολέμπας".

Δείτε εικόνες από την πρώτη του Χολέμπας στην Εθνική:










 

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου