Ο Γιώργος Δαλούκας παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα "Εξέδρα" και είπε πως ο Βαγγέλης Μαρινάκης εμπιστεύτηκε λάθος ανθρώπους και πως ο ίδιος κατηγορείται άδικα.
Ο Βολιώτης ρέφερι, αναφέρθηκε επίσης στην προσωπική του κόντρα με τον Αχιλλέα Μπέο, δηλώνοντας πως η περίοδος που μεσολάβησε από το ματς του «Κλ. Βικελίδης» μέχρι το πρόσφατο κάψιμο του αυτοκινήτου του ήταν τόσο δύσκολη που σκέφτηκε μέχρι και την αυτοκτονία.
Διαβάστε τα σημαντικότερα κομμάτια της συνέντευξης:
Για τον πρόεδρο του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη: «Ο κ. Μαρινάκης είναι ένας πρόεδρος που σίγουρα αγαπά την ομάδα του, άξιος για μεγάλα πράγματα στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Εμπιστεύτηκε, όμως, λάθος ανθρώπους, που έκαναν ζημιά στην δημόσια εικόνα του».
Για το αν μίλησε με τον Νικόλα Πατέρα: «Ουδέποτε μίλησα με κανέναν παράγοντα για θέματα που αφορούσαν την δουλειά μου ως διαιτητή. Ο κ. Πατέρας είναι ο άνθρωπος που, χωρίς να έχει κανένα ίδιον όφελος, ενδιαφέρθηκε για το προσωπικό πρόβλημα που αντιμετώπισα μετά τις απειλές εναντίον μου».
Για τη γνώμη του για τον Αλέξη Κούγια: «Υπήρξαν κατά καιρούς άνθρωποι που ασχολήθηκαν με την υπόθεση των στημένων αγώνων στην Ελλάδα αλλά νομίζω ότι ο Κούγιας ήταν ο άνθρωπος που δεν φοβήθηκε να βγάλει τα άπλυτα του ελληνικού ποδοσφαίρου στη φόρα, χωρίς να υπολογίσει το προσωπικό κόστος από αυτή την ιστορία».
Για τον Αχιλλέα Μπέο: «O Aχιλλέας Μπέος μου χάλασε την προσωπική και οικογενειακή μου γαλήνη. Έχασα εξαιτίας του την ηρεμία στην ζωή μου. Νιώθω ηθικά δικαιωμένος από τα τελευταία γεγονότα για τον συγκεκριμένο άνθρωπο. Έχω εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη. Υπήρξε συγκεκριμένο ζήτημα με μένα και τον κ. Μπέο και για τον λόγο αυτό πήγα και κατέθεσα στον εισαγγελέα».
Για ποιον λόγο πιστεύει πως τον καρατόμησε η ΕΠΟ αλλά και πως κρίνει τον Σοφοκλή Πιλάβιο: «Η ΕΠΟ έκανε λάθος. Ο κ. Πιλάβιος δεν με αντιμετώπισε με δικαιοσύνη. Στην περίπτωση μου θα έπρεπε να ψάξει περισσότερο το θέμα. Από το χέρι του περνάει η επιστροφή μου. Θέλω να επιστρέψω στην διαιτησία γιατί πλήρωσα τα σπασμένα μιας ιστορίας. Μέρα με τη μέρα μου φαίνεται όλο και πιο άδικο αυτό για μένα. Θέλω να γυρίσω γιατί είναι ο χώρος τον οποίο υπηρετώ τα τελευταία 12 χρόνια με συνέπεια».
Για την δύσκολη περίοδο που πέρασε: «H περίοδος από το ματς στο "Κλ. Βικελίδης" μέχρι το κάψιμο του αυτοκινήτου μου, πριν από 20 ημέρες, ήταν εφιαλτική. Γεμάτη απειλές και εκβιασμούς. Θέλω να την ξεχάσω. Δεν σου κρύβω ότι μου πέρασαν από το μυαλό διάφορες σκέψεις ακόμα και η αυτοκτονία. Επικράτησε όμως η λογική και κατάφερα να αποκτήσω δύναμη».
www.thrylos.gr