ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Τάτος: "Με κολακεύει το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού"

Τάτος: "Με κολακεύει το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού"

Την ικανοποίηση του για το γεγονός ότι, ο Ολυμπιακός φέρεται να ενδιαφέρεται για την απόκτηση του, εξέφρασε ο Ανδρέας Τάτος.
Ο μέσος του Ατρόμητου Περιστερίου, μίλησε στην "Sportday" για την ομάδα του Πειραιά, αλλά και τον Αριέλ Ιμπαγάσα, τον οποίο και αποθέωσε.
Το όνομά σου έχει ακουστεί για πολλές ομάδες όπως ο Ολυμπιακός, η πρωταθλήτρια Ουγγαρίας, Βιντεότον αλλά και ιταλικούς και γερμανικούς συλλόγους. Πώς νιώθεις γι' αυτό;

"Σίγουρα είναι κολακευτικό για εμένα να ακούγεται το όνομά μου για μία ομάδα σαν τον Ολυμπιακό. Έχω ακούσει και έχω διαβάσει και εγώ για τα σενάρια από την Ιταλία, τη Γερμανία και την Ουγγαρία. Η ουσία πάντως είναι ότι δεν έχει έρθει τίποτα επίσημο μέχρι στιγμής. Αλλά και να έρθει, θα πρέπει πρώτα να ικανοποιηθεί ο Ατρόμητος. Είμαι ανοιχτός σε κάθε πρόταση. Ακόμα και το πρωτάθλημα της Ουγγαρία δεν είναι τόσο κακό. Μπορεί να σου ανοίξει την πόρτα για τη Γερμανία. Με ενδιαφέρει το άλμα παραπάνω, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι συγκεντρωμένος στον Ατρόμητο και στη σεζόν που έρχεται".

-Ακούγεται ότι έχεις συμφωνήσει για την αναπροσαρμογή του συμβολαίου σου με τον Ατρόμητο. Έχετε κάνει κάποια κουβέντα με τον Γιώργο Σπανό και ποια η γνώμη σου γι' αυτόν;

"Είναι θέματα που χειρίζεται ο μάνατζέρ μου. Έχουν γίνει κάποιες επαφές απ' ό,τι ξέρω και περιμένω και εγώ τις εξελίξεις για να ενημερωθώ. Εγώ προσωπικά δεν έχω μιλήσει γι' αυτό το θέμα με τον Γιώργο Σπανό. Από εκεί και πέρα τον θεωρώ έναν άνθρωπο που είναι τύχη να τον έχουν ο Ατρόμητος και το ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν είναι τυχαίο ότι στο σκάνδαλο που έχει ξεσπάσει δεν εμπλέκεται πουθενά. Αυτό νομίζω ότι τα λέει όλα. Είναι πάντα κοντά μας, κύριος στις υποχρεώσεις του και είναι εξασφάλιση για το μέλλον του Ατρομήτου".

Αν μπορούσες να διαλέξεις έναν παίκτη από το ελληνικό πρωτάθλημα για να τον έχεις συμπαίκτη στον Ατρόμητο, ποιος θα ήταν; Και ποιον θεωρείς κορυφαίο παίκτη της Σούπερ Λίγκας;

"Αν μπορούσα να διαλέξω έναν παίκτη από το ελληνικό πρωτάθλημα για να τον έχω συμπαίκτη στον Ατρόμητο, αυτός θα ήταν ο Νίκος Λυμπερόπουλος. Θεωρώ πολύ μεγάλη την πείρα του και την ποιότητά του. Ο κορυφαίος όμως που αγωνίζεται στη Σούπερ Λίγκα είναι ο Αριέλ Ιμπαγάσα. O άνθρωπος έχει τεράστιες παραστάσεις και νομίζω ότι λίγοι τέτοιοι παίκτες έχουν περάσει από την Ελλάδα".

Θα ήθελες να πεις κάτι για τα φαινόμενα βίας στο ελληνικό ποδόσφαιρο;

"Έχει κουράσει το θέμα. Πρέπει οι αρμόδιοι να πάρουν επιτέλους μέτρα. Αν θέλουν, μπορούν και μάλιστα άμεσα".

Η κρίση σε έχει επηρεάσει;

"Όλους μάς αγγίζει. Άλλον περισσότερο, άλλον λιγότερο. Εμείς οι ποδοσφαιριστές βιώνουμε την κρίση στον κλάδο μας, αλλά στο γενικότερο σύνολο είμαστε από τους τυχερούς"
www.redplanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου