Απόψε στις 22:55 αναμένεται στη χώρα μας το νέο μετγγραφικό απόκτημα της ομάδας βόλεϊ ανδρών,του Ολυμπιακού Χουάν Φιγκερόα, ο οποίος λίγο πριν αναχωρήσει από το Λος Αντζελες μίλησε στο επίσημο σάιτ του συλλόγου.

Πιο συγκεκριμένα, είπε: «Εχω μάθει πολλά και σπουδαία πράγματα για τον Ολυμπιακό. Γνωρίζω ότι είναι ένας σύλλογος με τεράστια ιστορία με πολλούς τίτλους μεταξύ των οποίων και ευρωπαϊκούς. Στη διάρκεια των συνομιλιών μου με τους ανθρώπους της ομάδας βόλεϊ κατάλαβα ότι ήρθα σε ένα επαγγελματικό και καλά οργανωμένο κλαμπ. Αυτή τη στιγμή η ομάδα παλεύει για όλους τους τίτλους που διεκδικεί και ξέρω ότι κάθε χρόνο στόχος είναι η κατάκτηση της πρώτης θέσης».

Σε ερώτηση για τα στοιχεία του που χαρακτηρίζουν το παιχνίδι του, ο Χουάν Φιγκερόα τόνισε: «Μου αρέσει να παίζω γρήγορα και με πολύ ενέργεια. Παίζω με πολύ καρδιά, παθιάζομαι στη διάρκεια των αγώνων και προσπαθώ να δίνω στις ομάδες μου το 100 τοις 100 των δυνατοτήτων μου».

Τέλος ο διεθνής με το Πουέρτο Ρίκο ακραίος στέλνει και ένα μήνυμα στους φιλάθλους της ομάδας: «Συνεχίστε να υποστηρίζετε με πάθος την ομάδα και να είστε σίγουροι ότι μαζί με τους νέους μου συμπαίκτες θα δώσουμε τα πάντα για να πετύχουμε τους στόχους μας».

www.thrylos.gr/