ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Σισέ: «Να τους δείξω γιατί έφυγα»

Σισέ: «Να τους δείξω γιατί έφυγα»

1/02/2012
Σισέ: «Να τους δείξω γιατί έφυγα»
Την επιθυμία να δώσει «απαντήσεις» στη Λάτσιο μετά τη μεταγραφή του την ΚΠΡ εξέφρασε ο Τζιμπρίλ Σισέ, μιλώντας στην γαλλική εφημερία «Equipe». «Δεν έπαιζα στον άξονα και με χρησιμοποιούσαν περισσότερα στα άκρα (δεξιά ή αριστερά), όταν βέβαια δεν ήμουν στον πάγκο», τόνισε ο πρώην επιθετικός του Παναθηναϊκού. «Θα τους δείξω για ποιον λόγο έφυγα από τη Λάτσιο», πρόσθεσε.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γάλλου στράικερ στην «Equipe»

Για ποιον λόγο δεν πέτυχε στη Λάτσιο

«Δεν μπορούσα να βρω τον ρόλο μου στην ομάδα. Δεν έπαιζα στον άξονα και με χρησιμοποιούσαν περισσότερα στα άκρα (δεξιά ή αριστερά), όταν βέβαια δεν ήμουν στον πάγκο. Ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα. Χρειάστηκε να μην μιλάω και αυτό με έκανε άθλιο με όλους».

Για τους στόχους της ΚΠΡ

«Είμαι σίγουρος ότι θα ανέβουμε στη βαθμολογία (σ.σ.: αυτή τη στιγμή είναι δύο θέσεις πάνω από τη ζώνη του υποβιβασμού)».

Για τους προσωπικούς τους στόχους

«Εκείνο που λέω στον εαυτό μου είναι το εξής: δεν έχει σημασία που παίζεις, αλλά τι κάνεις μέσα στο γήπεδο. Και αν είμαι καλός, τότε μπορώ να πετύχω δέκα ή δώδεκα γκολ μέχρι το τέλος της σεζόν. Θα τους δείξω για ποιον λόγο έφυγα από τη Λάτσιο».
www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου