ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Η «απολογία» του Φορλάν

Η «απολογία» του Φορλάν

22/3/2012
Η «απολογία» του Φορλάν
Η μετριότατη φετινή πορεία της Ίντερ δεν περιορίζεται μόνο σε ανεπιτυχή αποτελέσματα, αλλά πλέον φαίνεται πως «δηλητηριάζει» και τις σχέσεις μεταξύ των μελών των «νερατζούρι». Στους υπαινιγμούς του Κλαούντιο Ρανιέρι περί άρνησης του Ντιέγκο Φορλάν να περάσει ως αλλαγή στο 0-0 με την Αταλάντα, απάντησε ο Ουρουγουανός, διαψεύδοντας τον Ιταλό τεχνικό.

«Μπορείς να πεις πολλά πράγματα για το τι συνέβη, όμως αυτό που έχει σημασία τώρα είναι να γνωρίζει ο κόσμος πως οι πληροφορίες που προβλήθηκαν στα ΜΜΕ ενημέρωσης δεν είναι αληθείς. Έχω σεβασμό για τους οπαδούς και την ομάδα της οποίας τη φανέλα φοράω, οπότε δεν έχω σκοπό να κάνω οτιδήποτε κακό για αυτούς. Δικός μου στόχος είναι να παίζω και να σημειώνω γκολ, βοηθώντας την ομάδα», δήλωσε ο ξανθομάλλης επιθετικός, ο οποίος συνέχισε λέγοντας:

«Αντιλαμβάνομαι πως δεν έχω κάνει αυτά που περίμεναν οι φίλαθλοί μας, όμως δεν ξεκίνησα να παίζω μπάλα χθες. Το βιογραφικό μου μιλάει για μένα και φανερώνει το τι είδους άνθρωπος είμαι. Εάν πρέπει να απολογηθώ επειδή κάποιος πιστεύει πως έσφαλα, τότε ζητώ συγγνώμη γιατί κι εγώ άνθρωπος είμαι και μπορεί να κάνω λάθη»
www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου