ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Ο Μαρινάκης έχει αγκαλιάσει με πολύ αλήθεια τον Ολυμπιακό!

Ο Μαρινάκης έχει αγκαλιάσει με πολύ αλήθεια τον Ολυμπιακό! 

24/3/2012

ΚΟΝΤΑΡΟΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ
Ο Μανώλης Κονταρός μίλησε στην εκπομπή του Δημοσθένη Καρμοίρη, «Η ΜΠΑΛΑ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ», από τον Flash 96,0 FM και αναφέρθηκε τόσο στη σχέση του με τον πρόεδρο του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη, αλλά και για την καλλιτεχνική του καριέρα.
Ο κρητικός καλλιτέχνης επανήλθε για πρώτη φορά στο πάλκο, στο πλαίσιο της βράβευσης του ισχυρού άνδρα του Δαφνοστεφανωμένου από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Κρητικών Σωματείων. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης ανακηρύχθηκε παράλληλα και επίτιμο μέλος της και ο Μανώλης Κονταρός είχε την ευκαιρία να τραγουδήσει για πρώτη φορά μετά το ατύχημα που τον ανάγκασε να παλέψει ακόμα και για την ίδια του τη ζωή, το Δεκέμβρη του 2010.
Σχολιάζοντας το γεγονός ότι νιώθει τον Βαγγέλη Μαρινάκη σαν αδελφό του, ο Μανώλης Κονταρός τόνισε: «Φιλίες υπάρχουν πολλών ειδών και ο καθένας τιμά τη φιλία του. Είναι όμως ορισμένοι άνθρωποι που η φιλία τους δεν έχει όρια στην καλοσύνη και αυτού του είδους η φιλία είναι αυτή που έχω με τον Βαγγέλη. Είναι δίπλα μου σα να είναι αδελφός μου».
Στη ερώτηση για το τι είναι ο Θρύλος για τον Μανώλη, η απάντηση του κρητικού καλλιτέχνη ήταν η πλέον χαρακτηριστική: «Ο Θρύλος είναι μια παιδική αγάπη. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου είμαι Γαύρος. Από μικρό παιδί Ολυμπιακός και από τότε μας δίνει χαρές η ομάδα και τώρα βέβαια ακόμη πιο πολύ Ολυμπιακός λόγω του προέδρου! Τώρα δε χάνω κανέναν αγώνα στο Καραϊσκάκη!».
Για την επιστροφή του Θρύλου στο πρωτάθλημα και τη λαμπρή φετινή πορεία στην Ευρώπη, ο Μανώλης Κονταρός σχολίασε: «Όταν κάνεις κάτι με πολύ αγάπη και είσαι και δυνατός, τότε μπορείς να πετύχεις πολλά πράγματα. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι πάνω από όλα Ολυμπιακός, τον αγαπά πολύ, είναι και δυνατός, επομένως γιατί να μην τα πετύχει γρήγορα».
Στο που φαντάζεται ότι μπορεί να φτάσει ο Ολυμπιακός με τον Μαρινάκη στο τιμόνι του, ο Μανώλης δεν έκρυψε την αισιοδοξία του: «θα πάει πολύ ψηλά, είμαι πολύ σίγουρος γι'αυτό! Θα περιμένουμε να το δείξει ο χρόνος. Γιατί όχι και αυτό που ειπώθηκε χθες και στη μαντινάδα για το Champions League, όταν ειδικά έχεις τη δύναμη να στηρίξεις αυτό που θέλεις. Ο Μαρινάκης έχει αγκαλιάσει με πολύ αλήθεια τον Ολυμπιακό!»
Για την καλλιτεχνική του επιστροφή και την εμφάνιση του στις 7 Απριλίου στο κέντρο «Κονταρός»: «Με τη βοήθεια του Θεού, είμαι τυχερός που επιστρέφω πάλι. Ο Θεός μου έδωσε δύναμη σε αυτόν τον Γολγοθά που ανέβαινα και ανεβαίνω ακόμα να είμαι τώρα πλέον όρθιος. Έχω φτάσει σε ένα σημείο πολύ καλό να μπορώ να ασχολούμαι ξανά με το μεγάλο μου πάθος για το τραγούδι. Νομίζω ότι η επιστροφή μου θα συνοδεύεται με πολλές αναμνήσεις από το παρελθόν, με πολλά γλέντια στο μυαλό μου και έτσι θέλω να κάνω και τώρα το ίδιο. Ετοιμάζω βέβαια και νέα δισκογραφική δουλειά, αλλά η εκκίνηση θα γίνει στις 7 Απριλίου, στο κέντρο «Κονταρός. Με τις ευχές όλων που υπεραγαπώ, πιστεύω ότι θα ξεκινήσω πάλι να κάνω πολλά γλέντια, γεμάτα ζωντάνια και χαρά»

www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου