ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Κάμπελ: «Να ζητήσουν τη φανέλα μου»

Κάμπελ: «Να ζητήσουν τη φανέλα μου»

22/01/2014
 
 Με υψηλή αυτοπεποίθηση φαίνεται πως προετοιμάζεται για το Μουντιάλ της Βραζιλίας ο Κάμπελ.

Κάμπελ: «Να ζητήσουν τη φανέλα μου»

Ο Κοσταρικανός άσος του Ολυμπιακού, μιλώντας σε Μέσο της πατρίδας του για το Παγκόσμιο Κύπελλο, το ερχόμενο καλοκαίρι, τόνισε πως δεν φοβάται την πρόκληση. Όταν, μάλιστα, ο δημοσιογράφος τον ρώτησε αν θα ζητήσει τη φανέλα κάποιου εκ των Ρούνει, Σουάρες η Μπαλοτέλι, ο Κάμπελ απάντησε το εξής εκπληκτικό:

«Παρ' ότι έχω μεγάλο σεβασμό και ξέρω ότι θα είναι δύσκολα παιχνίδια, ξέρω ότι στο ποδόσφαιρο όλα γίνονται και παίζουν 11 εναντίον 11. Δε θα ζητήσω τη φανέλα κανενός, προτιμώ να ζητήσουν οι άλλοι τη δική μου μετά τα ματς».


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου