ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Oποιος ανακατευεται με τα πιτουρα τον τρων οι...κοτες

Oποιος ανακατευεται με τα πιτουρα τον τρων οι...κοτες

23/01/2014 

Σε καμμια περιπτωση δεν θα λεγαμε πως ο Θωμας Μαυρος ειναι ενα απο τα λαμογια που καταχραστηκαν και την ιστορια αλλα και το χρημα της ΑΕΚ και την εκαναν ..αεκακι.

Ο ανθρωπος να βοηθησει πηγε και αυτοι για δυο μηνες που παρεμεινε στην θεση του Προεδρου τον χρεωσαν αυτα που θαπρεπε να ειχαν χρεωσει σε αλλους και αλλους που εκαναν τα χειροτερα στην ΑΕΚ.Σημασια εχει πως αυτοι ειναι εξω και ο..Μαυρος μεσα!!

 Και επειδη εμεις οι ΓΑΥΡΟΙ ειμαστε δικαιοι..

Ας ελπισουμε πως θα παρει τελος η αδικη περιπετεια του γιατι σιγουρα οι λαμογιες δεν ξεκινησαν απο αυτον

Ιδου τι συνεβη..

Συνελήφθη ο Θωμάς Μαύρος

Ο Θωμάς Μαύρος συνελήφθη την Τετάρτη (22/1) για μη απόδοση ΦΠΑ επί της προεδρίας του στην ΑΕΚ. Το πρωί της Πέμπτης (23/1) στην ανακρίτρια. Τι δήλωσε ο ίδιος στο Sport24.gr.
Ένας ακόμη πρόεδρος της ΑΕΚ πιάστηκε στα νύχια του νόμου το πρωί της Τετάρτης (22/1). Μετά τους Θανόπουλο, Αδαμίδη, Νικολαϊδη, Δημητρέλο, ήταν η σειρά του Θωμά Μαύρου.
Ο λόγος είναι για τη μη απόδοση ΦΠΑ, φόρο μεταγραφών, ΙΚΑ κι άλλες οικονομικές παραβάσεις στο διάστημα της προεδρίας του στην ΑΕΚ.

Ο Θωμάς Μαύρος δεν πρόλαβε να απολογηθεί την Τετάρτη στην Ευελπίδων και θα κρατηθεί στο Α.Τ. Γλυφάδας και το πρωί της Πέμπτης (23/1) θα περάσει την πόρτα της ανακρίτριας.
Το Sport24.gr επικοινώνησε με τον Θωμά Μαύρο ο οποίος ευχαρίστησε τον κόσμο της ΑΕΚ για την συμπαράστασή του και τόνισε πως δεν μετανιώνει για όσα έκανε την για Ένωση και τον κόσμο της.
Αναλυτικά η δήλωση του Θωμά Μαύρου
"Είμαι στην σήμανση βγάζω φωτογραφίες, δίνω αποτυπώματα, λες και είμαι κανένας κακοποιός και όλα αυτά επειδή προσπάθησα να βοηθήσω την ομάδα μου. Δεν μετανιώνω για ότι έκανα για την ΑΕΚ και τον κόσμο της.
Είμαι περήφανος γι αυτό που έκαναν και βγήκα μπροστά, αλλά έχω πολλά νεύρα με αυτούς τους ανθρώπους που το εκμεταλλεύτηκαν αυτό και με φτάσανε να περνάω σήμερα αυτή τη διαδικασία.
Για δύο μήνες από την αρχή που ανέλαβα είχα ζητήσει να μην έχω καμία επαφή με τα οικονομικά, με τα συμβόλαια και τις υπογραφές. Τα λεφτά που έφερα εγώ στην ΑΕΚ και με την βοήθεια του κόσμου θα έπρεπε αυτοί που τα διαχειρίστηκαν να με σεβαστούν και γι αυτό το διάστημα να πλήρωναν το ΙΚΑ και όλες τις άλλες εκκρεμότητες.
Γι αυτούς τους ανθρώπους έχω πολλά νεύρα και πολλά μέσα μου. Επαναλαμβάνω ότι δεν μετανιώνω λεπτό για όσα έκανα για την ΑΕΚ και τον κόσμο της. Ευχαριστώ πολύ τον κόσμο της ΑΕΚ για την συμπαράστασή του".


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου