ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Κόλινς: "Είμαι ενθουσιασμένος"(video)

Κόλινς: "Είμαι ενθουσιασμένος"(video)

Ο Μάρντι Κόλινς δεσμεύτηκε να κάνει ό,τι μπορεί, ώστε να συνεχίσει το σύστημα του Ολυμπιακού να είναι επιτυχημένο
Ο Μάρντι Κόλινς προσγειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης (1/1) στην Αθήνα, ακολούθως πήγε στο ΣΕΦ να γνωρίσει τη νέα του παρέα και σήμερα (2/2) έκανε την πρώτη του προπόνηση, ως παίκτης του Ολυμπιακού. Δείτε τι είχε να πει για τη νέα πρόκληση της καριέρας του, στο video της ΚΑΕ Ολυμπιακός.

Είναι η πιο περίεργη Πρωτοχρονιά της ζωής σου; "Είμαι ενθουσιασμένος. Είναι μια νέα εμπειρία. Ήλθα σε ένα υπέροχο μέρος, που διαθέτει υπέροχο μπάσκετ, οπότε είμαι ενθουσιασμένος που είμαι εδώ".

Τι μπορούν να περιμένουν οι φίλοι του Ολυμπιακού από εσένα; "Ήλθα να παίξω σκληρά, να κάνω αυτά που οι προπονητές θέλουν από εμένα να προσφέρω, ώστε να βοηθήσω την ομάδα να νικά. Υπάρχει ένα επιτυχημένο σύστημα, με νίκες και θέλω να συνεισφέρω, να παίξω όσο πιο σκληρά μπορώ".

Υπήρχαν φήμες που σε ήθελαν να έχεις και άλλες προσφορές. Γιατί ήλθες στον Ολυμπιακό; "Δεν μπορείς να προσπεράσεις μια τέτοια ευκαιρία. Μιλάμε για τον Ολυμπιακό. Υπάρχει μεγάλη ιστορία εδώ, υπάρχουν οι back to back τίτλοι στη Euroleague. Δεν γίνεται να μη θες να αποτελέσεις μέρος αυτού του πράγματος. Είμαι έτοιμος να παίξω όσο πιο σκληρά μπορώ, να βοηθήσω να κερδίσουμε και άλλους τίτλους".



ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου