ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Ψωμιάδης «Εγώ απλά να βοηθήσω πήγα και βρήκα και τον μπελά μου»!

Ψωμιάδης «Εγώ απλά να βοηθήσω πήγα και βρήκα και τον μπελά μου»!


Με αφορμή την παρουσίαση του νέου τεχνικού της Καβάλας, Χένρικ Κάσπερτσακ, στους παίκτες ο Μάκης Ψωμιάδης διέψευσε στους παίκτες τα περί εμπλοκής του στον Πανιώνιο.
«Εγώ απλά πήγα να βοηθήσω μία κατάσταση. Αντί να δω καλό βρήκα και τον μπελά μου!», ανέφερε χαρακτηριστικά ο «ισχυρός άνδρας» της ομάδας.
Στη συνέχεια αφού τους σύστησε τον Πολωνό τεχνικό, είπε: «Είστε πολύ καλοί παίκτες. Αυτό το ξέρετε και το ξέρουμε. Θέλω από εσάς να είστε επικεντρωμένοι στον στόχο σας.
Θα είμαι πολύ απαιτητικός από εσάς, γιατί είστε πολύ καλοί ποδοσφαιριστές. Θέλω μεγάλη προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, μεγάλη προσπάθεια αλλά και πειθαρχία. Εμείς είμαστε εδώ για εσάς».
Κατά τα άλλα, σε καφετέρια στην Καβάλα αποχαιρέτησε σε καλό κλίμα ο Ντράγκαν Οκούκα τους παίκτες της πρώην πλέον ομάδας του
 ΝΑΙ ΜΩΡΕ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ.....ΑΠΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΠΑΕ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ....ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ....ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΟΑ ΜΕ ΟΦΗ ....ΘΥΜΑΣΤΕ Ε????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου