ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

"Οπωσδήποτε νίκη με ΠΑΟΚ"

"Οπωσδήποτε νίκη με ΠΑΟΚ"


Δημοσιεύθηκε: 15/11/2010 


Ο Ραούλ Μπράβο θέλει να παραμείνει στον Ολυμπιακό και αυτό σημείωσε σε τοποθέτηση του στο προσωπικό του blog στην ιστοσελίδα gazzetta. Ο Ισπανός αναφέρθηκε στα προηγούμενα παιχνίδια των "ερυθρολέυκων" στη σημασία να συνεχίσει η ομάδα χωρίς απώλειες στο Καραϊσκάκη και στο ματς με τον ΠΑΟΚ.

Η τοποθέτηση του Μπράβο:
"Γεια σας φίλοι μου,
από την προηγούμενη επικοινωνία μας έχουν συμβεί πολλά. Θα ξεκινήσω με τον αγώνα Κυπέλλου για τον οποίο είχα γράψει ότι έπρεπε να τον δούμε με μεγάλη σοβαρότητα και αποδείχθηκε ότι είχα δίκιο. Ευτυχώς, με ένα γκολ του Μάρκο στο τέλος κερδίσαμε την Ηλιούπολη και πήραμε την πρόκριση.Ακολούθησε μια νίκη με πέντε γκολ επί του Πανιωνίου. Στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν ιδιαίτερα καλοί, όμως στην επανάληψη ανεβάσαμε απόδοση και φτάσαμε σε μια άνετη και δίκαιη επικράτηση. Τη θέλαμε πολύ αυτή τη νίκη και μάλιστα με όσο το δυνατό μεγαλύτερο σκορ μετά την ήττα μας στο ντέρμπι. Προσωπικά, ένιωσα μεγάλη πίκρα που δεν σκόραρα στην ευκαιρία που είχα αμέσως μετά το γκολ του Κέβιν. Θέλω πολύ το γκολ για να το αφιερώσω στον παππού μου που δεν είναι πια μαζί μας.

Δυστυχώς για μένα, σε μια προπόνηση μετά τον αγώνα με τον Πανιώνιο, τραυματίστηκα. Η θλάση πρώτου βαθμού με έβγαλε νοκ άουτ από τα ματς στο Ηράκλειο και αυτό της Κυριακής με τον ΠΑΟΚ, όμως αισθάνομαι πολύ καλύτερα και πιστεύω ότι θα είμαι πανέτοιμος για το ντέρμπι στο ΟΑΚΑ με την ΑΕΚ. Δουλεύω καθημερινά στο Ρέντη, ακόμα και στα ρεπό και ελπίζω να πετύχω το στόχο που έχουμε θέσει, να δώσω δηλαδή το παρών κόντρα στην ΑΕΚ.

Για τα όσα είδαμε το Σάββατο στο Ηράκλειο, δεν έχω να πω πολλά. Δεν γίνεται να παίζεις σε τέτοιους αγωνιστικούς χώρους. Έχω παίξει αρκετές φορές υπό βροχή όμως είμαι της άποψης ότι σε τερέν πισίνες όπως αυτό στο Παγκρήτιο δεν πρέπει καν να ξεκινάνε οι αγώνες.

Μια ομάδα με υψηλή τεχνική και ποιότητα όπως ο Ολυμπιακός δεν μπορεί να παίξει μπάλα στο νερό. Αυτοί οι αγωνιστικοί χώροι βοηθάνε τον μικρότερο και όχι αυτόν που θέλει να δημιουργήσει με τη μπάλα κάτω. Αναγκάζεσαι να δημιουργείς με ψηλές μπαλιές κάτι που είναι αναποτελεσματικό. Ο Ολυμπιακός δεν έχει μάθει να παίζει με γιόμες και ως εκ τούτου είναι ντεζαβαντάζ για μας κάθε φορά που συναντάμε αγωνιστικό χώρο σε κακή κατάσταση.

Το επόμενο ματς είναι ιδιαίτερα κρίσιμο για μας. Φιλοξενούμε τον ΠΑΟΚ και πρέπει οπωσδήποτε να φτάσουμε στη νίκη. Να συνεχίσουμε στο δρόμο που έχουμε χαράξει στην έδρα μας, να μην απολέσουμε δηλαδή ούτε βαθμό. Αν κάνεις μόνο νίκες στην έδρα σου, έχεις κατακτήσει το μισό πρωτάθλημα…

Ο ΠΑΟΚ είναι σε καλή αγωνιστική κατάσταση. Προέρχεται από σερί επιτυχημένων αποτελεσμάτων και σίγουρα θα μας δυσκολέψει περισσότερο από κάθε αντίπαλο που έχουμε φιλοξενήσει μέχρι τώρα στο Καραϊσκάκη. Διαθέτουν πολύ δεμένο σύνολο και κάποιες μονάδες που διακρίνονται όπως ο ιδιαίτερα τεχνίτης Βιεϊρίνια, ο ικανότατος στο ψηλό παιχνίδι Ίβιτς, ο Σαλπιγγίδης που τρέχει συνέχεια και δημιουργεί κινδύνους.

Δεν υποτιμάμε κανένα αντίπαλο αλλά είμαστε καλύτεροι και από εμάς εξαρτάται η τύχη της αναμέτρησης. Με τη συμπαράσταση του κόσμου μας ευελπιστούμε να φτάσουμε σε ένα ακόμα τρίποντο και να πάμε μετά στο Ολυμπιακό Στάδιο να παίξουμε με ανεβασμένη ψυχολογία κόντρα στην ΑΕΚ.

Κλείνοντας, να απαντήσω και στους φίλους που με ρωτάνε ακόμα και στο δρόμο που με συναντάνε για το συμβόλαιό μου και το αν θα συνεχίσω στον Ολυμπιακό. Εγώ το έχω ξεκαθαρίσει ότι η επιθυμία μου είναι να συνεχίσω. Αισθάνομαι τέλεια στην ομάδα, ξέρω ότι με αγαπάνε όλοι εδώ και πιστεύω ότι προσφέρω και εγώ αρκετά πράγματα για να φτάσουμε στην επίτευξη των στόχων. Μέχρι τώρα δεν έχω κάποια επαφή με τη διοίκηση για να συζητήσουμε το θέμα της ανανέωσης.

Προσωπικά, είμαι απόλυτα αφοσιωμένος στο να παίζω τη μπάλα μου, να δίνω το 100% σε κάθε αγώνα και όταν έρθει η ώρα θα γίνει και η επαφή για την ανανέωση. Δουλεύω πολύ στις προπονήσεις, προσπαθώ να είμαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση στα παιχνίδια και ελπίζω μέσα από την απόδοσή μου να πείσω τους ανθρώπους του Ολυμπιακού ότι αξίζω να συνεχίσω.

Ευχαριστώ όλους σας για την επικοινωνία,
θα τα πούμε σύντομα,
Ραούλ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου