Τζόνσον: "Για πάντα στην καρδιά μου"
Ο "φαστ Έντι" μίλησε στην εφημερίδα "Γαύρος" για τα ματς με τον ΠΑΟ, το Φάιναλ Φορ της Σαραγόσας, ενώ ιδιαίτερη μνεία έκανε στον Μίλαν Τόμιτς. "Θυμάμαι τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια. Ήταν μια απίστευτη εμπειρία για εμένα ο ένας χρόνος που αγωνίστηκα στον Ολυμπιακό και δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω τα όσα έζησα φορώντας τη φανέλα της ομάδας. Ο Ολυμπιακός, παρόλο που έμεινα μόνο για έναν χρόνο στην ομάδα, αποτελεί ένα μεγάλο κεφάλαιο στην καριέρα μου και θα είναι πάντα στην καρδιά μου. Θυμάμαι τα περισσότερα από τα παιδιά που παίζαμε τότε μαζί. Τον Παναγιώτη (Φασούλα), τον ‘‘Τάκι’’ (Ντράγκαν Τάρλατς), τον Αντώνη (Σταμάτη), τον Φράνκο (Νάκιτς), τον Σάσα (Βολκόφ), τον Μίλαν (Τόμιτς).

Ήμασταν μία παρέα και περνούσαμε πολύ καλά, κάτι που έβγαινε και στο παρκέ. Είχα δει τον Μίλαν στο Βερολίνο και ξέρω ότι ασχολείται με την προπονητική. Φαινόταν από τότε πως ο Μίλαν θα γινόταν προπονητής. Γεννημένος ηγέτης και καθοδηγητής. Χαίρομαι που τα κατάφερε και του εύχομαι ό,τι καλύτερο, γιατί πρόκειται για έναν εξαιρετικό άνθρωπο.

"Ήταν μια καταπληκτική χρονιά"

Είχαμε κατακτήσει το πρωτάθλημα Ελλάδος και είχαμε φτάσει ως τον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών, στον οποίο χάσαμε από τη Ρεάλ Μαδρίτης. Ήταν μια καταπληκτική χρονιά και δώσαμε μεγάλη χαρά στους φιλάθλους μας. Δεν γίνεται να ξεχάσω τα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό. Ήταν τα ματς που περιμέναμε όλη τη χρονιά. Ο Παναθηναϊκός ήταν ο μεγάλος μας αντίπαλος και τα ματς μεταξύ μας ήταν πάντα ξεχωριστά. Θυμάμαι χαρακτηριστικά το παιχνίδι στο Final Four στη Σαραγόσα. Είχαν έρθει στην Ισπανία χιλιάδες οπαδοί μας και τους είχαμε δώσει μεγάλη χαρά.

 



Τα ματς με τον Παναθηναϊκό είχαν φοβερή ατμόσφαιρα και μεγάλο πάθος. Υπήρχαν στις εξέδρες οπαδοί και των δύο ομάδων και η ατμόσφαιρα ήταν εκπληκτική. Εντάξει, η αλήθεια είναι πως κάποιες φορές τα πράγματα ξέφευγαν, αλλά εγώ δεν μπορώ να έχω κανένα παράπονο. Ήταν όλα πολύ καλά σε μία μαγική σεζόν και οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο του Ολυμπιακού", είπε αρχικά ο 51χρονος Αμερικανός και συμπλήρωσε: "Οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού θα είναι για πάντα στην καρδιά μου. Με σεβάστηκαν και με αγάπησαν και το ίδιο έκανα κι εγώ.

Δεν ήξερα πως θα μπορούσα να ανταποδώσω την αγάπη που μου έδειξαν και το μόνο που έκανα ήταν να δίνω το 200% των δυνάμεών μου στο παρκέ, κάτι που αναγνώρισαν. Επίσης, έπαιρναν μεγάλη χαρά όταν κερδίζαμε τον Παναθηναϊκό, οπότε δεν θα πρέπει να έχουν παράπονο από εκείνη τη σεζόν. Έχω πάρα πολλούς φίλους στην Ελλάδα, με τους οποίους μιλάω μέχρι και σήμερα. Μάλιστα, όποτε βρω την ευκαιρία θα επισκεφτώ τη χώρα σας. Έχω μόνο φίλους και όμορφες αναμνήσεις και θέλω να έρθω για διακοπές
".

"Ξέρουν πολύ μπάσκετ οι Αγγελόπουλοι"

Στην συνέχεια ο Έντι Τζόνσον μίλησε για τους αδελφούς Αγγελόπουλους τους οποίους είχε συναντήσει στο Φάιναλ Φορ του Βερολίνου: "Έχω τις καλύτερες εντυπώσεις από τους αδελφούς Αγγελόπουλους. Αγαπάνε πάρα πολύ την ομάδα τους και έχουν όνειρο να φτάσουν τον Ολυμπιακό στην κορυφή σε όλα τα επίπεδα. Ξέρουν πολύ μπάσκετ και απόλαυσα τη συζήτηση μαζί τους. Όσο μπορώ και προλαβαίνω μαθαίνω τα νέα του Ολυμπιακού. Ξέρω πως προσπαθεί να επιστρέψει στην κορυφή και στο ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά και στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Euroleague και είμαι σίγουρος πως πολύ σύντομα θα τα καταφέρει. Πρόκειται για μία σπουδαία ομάδα που δεν της λείπει τίποτα. Οπότε είναι θέμα χρόνου να επιστρέψει στην κορυφή".

Τέλος για την απόφαση των Τζος Τσίλντρες και Λίνας Κλέιζα να επιστρέψουν στο ΝΒΑ, τόνισε: "Δεν είμαι σε θέση να ξέρω τι ακριβώς σκέφτηκαν και επέστρεψαν στο ΝΒΑ. Για να το έκαναν όμως, θα είχαν τους λόγους τους, κάτι που σέβομαι απόλυτα. Από τη στιγμή που υπήρχε όρος στο συμβόλαιό τους, σημαίνει πως πάντα το είχαν στο μυαλό τους να επιστρέψουν. Και το έκαναν. Δεν χωράει αμφιβολία πως επέστρεψαν καλύτεροι ως παίκτες στο ΝΒΑ. Στην Ευρώπη έμαθαν πολλά και θεωρώ πως επέστρεψαν αρκετά βελτιωμένοι σε όλους τους τομείς του παιχνιδιού τους. Έπαιξαν σε μία από τις καλύτερες ομάδες της ηπείρου σας, σε υψηλότατο επίπεδο και οι εικόνες και οι παραστάσεις που απέκτησαν, σίγουρα θα τους βοηθήσουν στην εξέλιξη της καριέρας τους".