ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Πρίντεζης: "Πρώτα θα ακούσω τον Ολυμπιακό"

Πρίντεζης: "Πρώτα θα ακούσω τον Ολυμπιακό"

Το ΝΒΑ είναι μεγάλη πρόκληση, αλλά προτεραιότητα για τον ίδιο είναι ο Ολυμπιακός, όπως δήλωσε ο Γιώργος Πρίντεζης.
Τον Ολυμπιακό περιμένει ο Γιώργος Πρίντεζης και την πρόταση ανανέωσης που θα δεχθεί προκειμένου να συνεχίσει να φοράει την ερυθρόλευκη ριγωτή φανέλα. Ωστόσο, η προοπτική του ΝΒΑ μόνο αδιάφορο δεν αφήνει τον φόργουορντ του Θρύλου.
 
Αναλυτικά η συνέντευξη του Γιώργου Πρίντεζη στην "Diario Sur":


Επέστρεψες στον Ολυμπιακό για να βρεις τον καλό σου εαυτό και τα κατάφερες…

"Έπρεπε να δουλέψω σκληρά για να βελτιωθώ σε όλους τους τομείς του παιχνιδιού μου. Ένιωσα άσχημα όταν έμεινα εκτός της προεπιλογής για το Ευρωμπάσκετ. Δεν κλήθηκα καν κι έτσι δούλεψα πολύ όλο το καλοκαίρι. Μεγάλη βοήθεια ήταν αυτή που πήρα από τον γυμναστή του Ολυμπιακού, τον Αντρέα Γκατζούλη. Πέραν αυτού, ο Βαγγέλης Αγγέλου επέμενε να επιστρέψω ξανά στον Ολυμπιακό, όπως και ο Ντούσαν Ίβκοβιτς. Όλοι αυτοί συνέβαλαν στη μεταμόρφωσή μου".

Και μετά ήρθε μία τέλεια σεζόν για σένα…

"Ήταν μία ονειρεμένη χρονιά για μένα. Σχεδόν κανένας δεν πίστευε σε μας στην αρχή της περιόδου, αλλά βελτιωθήκαμε πολύ στη διάρκεια της σεζόν και φτάσαμε στο αποκορύφωμα της φόρμας μας στην κατάλληλη στιγμή".

Ήταν και το νικητήριο καλάθι στον τελικό με την ΤΣΣΚΑ…

"Δεν είχα χρόνο να σκεφτώ. Ο Βασίλης (Σπανούλης) έκανε τη διείσδυση, ο Κιριλένκο βγήκε για τη βοήθεια και είχα την ευκαιρία να σουτάρω. Σε αυτό το σημείο πρέπει να είσαι έτοιμος να σουτάρεις, γιατί διαφορετικά καλύτερα να μείνεις σπίτι σου. Κι εγώ ήμουν έτοιμος".

Ήταν οργανωμένη η επίθεση;

"Τα τελευταία έξι δευτερόλεπτα όχι. Ο Σπανούλης είχε την μπάλα και δεν ξέραμε αν θα σουτάρει από μακριά, αν θα κάνει διείσδυση ή θα πασάρει. Μου έδωσε την πάσα κι έκανα το χουκ, που είναι μία κλασική κίνησή μου στην οποία πάνω έχω δουλέψει πολύ. Το έκανα μηχανικά. Ήταν πεπρωμένο και δουλειά μαζί".

Η αλήθεια είναι πως η ομάδα σου ήταν μία έκπληξη. Κανείς δεν περίμενε στην αρχή της σεζόν ότι ο Ολυμπιακός θα έπαιρνε το πρωτάθλημα και την Ευρωλίγκα.

"Πάντα είχαμε πίστη στη δουλειά μας. Μήνα με το μήνα ανεβάζαμε την απόδοσή μας και το τελευταίο τρίμηνο ήταν φανταστικό".

Επίσης, αίσθηση προκάλεσε η παρουσία τόσων νέων παικτών στην ομάδα. Είσαστε ομάδα του μέλλοντος;

"Η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια είναι πολύ καλή. Υπάρχουν πολλοί ταλαντούχοι νέοι παίκτες, που με τις φετινές εμπειρίες θα είναι ακόμη καλύτεροι στο μέλλον".

Οι φίλοι της Μάλαγα διαπίστωσαν ότι είσαι καλύτερος παίκτης από ό,τι έδειξες στην Ουνικάχα.

"Αυτή τη στιγμή είμαι ο παίκτης που είδατε όλη τη σεζόν και στο Final-4. Ελπίζω να συνεχίσω έτσι. Κάθε παίκτης έχει τις δικές του συνθήκες. Όταν ήμουν στη Μάλαγα, μετά τον τραυματισμό μου δεν ήμουν ο ίδιος παίκτης. Φυσικά τώρα είμαι πολύ καλύτερος από ό,τι είχαν δει οι φίλοι της Μάλαγα, αλλά αυτό δεν μπορεί να το προβλέψει κανένας".

Ποιο ήταν το πρόβλημα;

"Δυστυχώς μετά τον τραυματισμό μου δεν κατάφερα ποτέ να βρω τον καλό μου εαυτό και να επιστρέψω στα ίδια επίπεδα απόδοσης. Με επηρέασε σημαντικά και δεν μπορούσα να βοηθήσω την ομάδα. Ο Αΐτο Ρενέσες και ο Τσους Ματέο προσπάθησαν να με βοηθήσουν, αλλά όλοι έπρεπε να έχουμε περισσότερη υπομονή, τόσο η ομάδα όσο κι εγώ".

Το κλειδί ήταν η εμπιστοσύνη του προπονητή;

"Πλέον δεν είμαι ο ίδιος παίκτης. Έχουν αλλάξει πολλά από τότε. Δεν μπορώ να κατηγορήσω για τον τραυματισμό μου τη Μάλαγα. Όλοι φταίμε, αλλά αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω, δεν ξέρω τι θα μπορούσε να γίνει και αν θα βελτιωνόμουν τόσο πολύ σε ένα χρόνο".

Παρακολούθησες φέτος την πορεία της Μάλαγα;

"Ναι, είδα πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα. Ήλπιζα να τα πάει καλύτερα, αλλά στο δεύτερο μισό της σεζόν η ομάδα κατέρρευσε. Δεν ξέρω τι έγινε, αλλά ελπίζω του χρόνου να είναι ξανά ανταγωνιστική, γιατί είναι ένας μεγάλος σύλλογος σε μία πανέμορφη πόλη".

Τι θα κάνεις εσύ στο μέλλον; Λέγεται πως μπορεί να πας στο ΝΒΑ…

"Πρώτα θα ακούσω τον Ολυμπιακό και μετά θα δω τις άλλες επιλογές που θα έχω. Το ΝΒΑ είναι μεγάλη πρόκληση, αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει ακόμη. Θα μιλήσω με τον Ολυμπιακό και μετά θα αποφασίσω".


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου