ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Μασάδο: "Έξτρα κίνητρο ο Ζαρντίμ"

Μασάδο: "Έξτρα κίνητρο ο Ζαρντίμ"

Ο Πάολο Μασάδο σε δηλώσεις του τόνισε πως η πρόσληψη του Λεονάρντο Ζαρντίμ στον Ολυμπιακό αποτελεί ένα επιπλέον κίνητρο για τον ίδιο προκειμένου να φορέσει τα ερυθρόλευκα. Τι είπε ο Πορτογάλος άσος για τη θέση που αγωνίζεται.
Μέλι "έσταξε" ο Πάολο Μασάδο για τον Λεονάρντο Ζαρντίμ. Μιλώντας στην "Real News", o Πορτογάλος μέσος αποθέωσε τον συμπατριώτη του τεχνικό και τόνισε πως για τον ίδιο αποτελεί έξτρα κίνητρο η παρουσία του στον Ολυμπιακό προκειμένου και ο ίδιος να φορέσει τα ερυθρόλευκα.
 
"Είναι σπουδαίος προπονητής ο Ζαρντίμ. Έχω την καλύτερη γνώμη. Έκανε καλή δουλειά στην Μπράγκα και όλοι τον θαύμασαν. Νομίζω πως έκανε εξαιρετική επιλογή ο Ολυμπιακός. Φυσικά και θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό. Ο Ζαρντίμ είναι έξτρα κίνητρο για μένα. Η παρουσία του στην ομάδα με κάνει ακόμη περισσότερο να θέλω να έρθω.

Θέλω να δουλέψω μαζί του. Ποιος δεν θα ήθελε να δουλέψει μαζί του; Έμαθα ότι παρουσιάστηκε από την ομάδα", υποστήριξε αρχικά ο Μασάδο και στη συνέχεια αναφέρθηκε στην θέση που αγωνίζεται:

"Είμαι ένας μέσος που του αρέσει να κάνει τα πάντα. Η θέση μου είναι 8άρι, όπως έλεγε παλιά ο κόσμος, αλλά μπορώ να παίξω και 10άρι. Νομίζω πως είμαι γρήγορος και μου αρέσει να βοηθάω στην οργάνωση του παιχνιδιού, δίχως αυτό να σημαίνει ότι δεν μου αρέσει να αμύνομαι.

Σκοράρω συχνά, εκτελώ στημένες μπάλες και τρελαίνομαι να βγάζω ασίστ".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου