ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Μία Πειραιώτισσα στον Ολυμπιακό

Μία Πειραιώτισσα στον Ολυμπιακό

26 Αυγούστου, 2011 
Η Αρετή Μπουζουνιεράκη είναι από το βράδυ της Πέμπτης 25 Αυγούστου αθλήτρια του Ολυμπιακού και την αγωνιστική περίοδο 2011-2012 θα αγωνίζεται με την ομάδα βόλεϊ γυναικών.
ΜπουζουνιεράκηΗ Ελληνίδα ακραία γεννήθηκε το 1985 στον Πειραιά και ξεκίνησε το βόλεϊ το 2000 στον Απολλώνιο Κερατσινίου. Πέρυσι, αγωνίστηκε στην Α1 με τα χρώματα του Πανιωνίου.
Η Αρετή Μπουζουνιεράκη δηλώνει στο www.olympiacos.org: «Είμαι πολύ χαρούμενη που θα παίξω στον Ολυμπιακό και που θα δουλέψω εκ νέου με τον κ. Σωτήρχο, με τον οποίο είχα άριστη συνεργασία στον Πανιώνιο. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους του Απολλώνιου για τη στήριξη που μου παρείχαν όλα αυτά τα χρόνια που παίζω βόλεϊ. Τώρα δεν είναι ώρα για πολλά λόγια αλλά για δουλειά. Είμαι αποφασισμένη να αρπάξω την ευκαιρία που μου δίνεται με τη μεταγραφή μου στον κορυφαίο ελληνικό σύλλογο και ταυτόχρονα να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ για την κατάκτηση των στόχων μας».

www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου