ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΑΚΗΗΗΗΗΗ....

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΑΚΗΗΗΗΗΗ....!

Που ησουνα τοσο καιρο Θανασακη μου? ελα βρε αγορι μου, λεβεντη μου....πεθυμησα τις ατακες σου και τις δικες σου και του Παυλε Θεε παρε την ΠΑΕ.....
τι ηταν αυτο σημερα Θανασακη? τα εβαλες  με τον Μαρινακη? και εκανες τις ακολουθες δηλωσεις?
για να δουμε τι ειπε το Θανασακη....

Βολές κατά του προέδρου του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη, εξαπέλυσε ο Θανάσης Γιαννακόπουλος.

Το αφεντικό της ΚΑΕ του Παναθηναϊκού τόνισε πως δεν… φτάνουν μόνο τα χρήματα του ισχυρού άνδρα των «ερυθρόλευκων», αλλά χρειάζεται και ικανότητα. Επιπλέον, σε ό,τι έχει να κάνει με τα διοικητικά του «τριφυλλιού» παρουσιάστηκε αισιόδοξος.


«
Εγώ δεν πιστεύω ότι έχει βάλει 120 εκατ. ευρώ», ισχυρίστηκε αρχικά αναφερόμενος στον Μαρινάκη και πρόσθεσε: «Αυτά τα λένε ορισμένοι για προβολή. Και δεν φτάνουν μόνο τα χρήματα για να είσαι ικανός, χρειάζονται κι άλλα πράγματα…». 

αυτα ειπε ο Θανασακης μας...τι εννοουσες βρε Θανο μου οταν ελεγες οτι δεν φτανουν μονο τα λεφτα αλλα χρειαζεται και ικανοτητα?  ηγετικη ικανοτητα εννοεις? ε...μην μας πεις τωρα πως δεν ειναι ηγετης ο Βαγγελης? ηγειται της μεγαλυτερης και ενδοξοτερης ομαδας της Ελλαδας Θανασακη...της ομαδας με τα περισσοτερα αθληματα παγκοσμιως....και δεν πηγε κανενα αθλητικο τμημα της σε Διοικηση Πρωτοδικειου Θανασακη...ουτε εκλεισε κανενα αθλητικο της τμημα ουτε κινδυνευει το βασικο αθλημα της ομαδας το ποδοσφαιρικο τμημα εννοω Θανασακη...που εσυ, ο Παυλο Θεε παρε την ΠΑΕ , Ο ΒΓΕΝΟ, Ο τζιγκερ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ παρατησατε και δουλευετε τους οπαδους σας...!!! ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ θανασακη? και σου εχει ριξει και στα αυτια στα περισσοτερα αθληματα κια στο μπασκετ οχι ακομα λογω του κατεστημενου που εχετε δημιουργησει εσυ και ο παυλαρας ολα αυτα τα χρονια....
και δεν μου λες Θανασακη μου? λογαριασμο θα σου δωσουμε ποσα εχει βαλει ο Μαρινακης στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ? Δεν πιστευεις οτι εχει βαλει 120 εκατομμυρια? και ειχαμε μια σκασιλα Θανο μου...εσυ και ολοι οι...ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΟΙ ποσα εχετε βαλει? Εσεις φετος δεν ειστε που κανατε μια μονο μεταγραφη και αυτη δανεικη? και μιλατε για τις 12 μεταγραφες που εκανε φετος ο ΘΡΥΛΟΣ? εχετε καμμια σχεση εσεις με μας? ειναι σαν να συγκρινουμε εφοπλιστικη εταιρια με περιπτερο Θανασακη μου...γιαυτο λοιπον...επειδη σιγουρα περιμενουμε και αλλες εμφανισεις σου μεσα στην σεζον κοιτα να μας λες τετοια να μας φιαχνεις  γιατι αν δεν σε βλεπουμε τοσο συχνα και δεν διαβαζουμε τις ατακες σου...δεν παει η μερα μας καλα...ειδες? μια δηλωση εκανες...και αμεσως με εκανες να αρθρογραφησω κοτζαμ σελιδα...εισαι πηγη εμπνευσης Θαναση μου τερμα και τελειωσε....
 τωρα...για την ομαδα σου που εισαι αισιοδοξος ....τι να σχολιασω? αστο καλυτερα...θα πρεπει να γραφω για κανα δυο μερες...
αντε...φιλακια και να εμφανιζεσαι συχνοτερα !!!
με σεβασμο και εκτιμηση
ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου