ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Μόνχε: "Θέλω να σκοράρω στον ΠΑΟ"

Μόνχε: "Θέλω να σκοράρω στον ΠΑΟ"

Με μεγάλη ανυπομονησία περιμένει το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό ο Βισέντε ο Μόνχε, ο οποίος θέλει να πετύχει γκολ στους πράσινους.
Ο Αργεντίνος του Ολυμπιακού, διατηρεί πολλές πιθανότητες να αγωνιστεί στο ντέρμπι της 19ης Νοεμβρίου.
Ο ερυθρόλευκος άσος είχε σκοράρει εναντίον των πρασίνων με την φανέλα του Ολυμπιακού Βόλου και θέλει να το επαναλάβει για ακόμα μία φορά.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Πρωταθλητής ο Πέπε Μόνχε ζει και αναπνέει για το ματς με τον Παναθηναϊκό: "Θα είναι δύσκολο παιχνίδι, αλλά θα είμαστε έτοιμοι. Έχουμε καλύτερη ομάδα και πιστεύω θα κερδίσουμε. Δεν έχω καταλάβει ακόμη πως δεν μπήκε η μπάλα στο ματς με τον Άρη! Νόμιζα ότι θα καταλήξει στα δίχτυα, αλλά σταμάτησε στο δοκάρι. Μακάρι να το βάλω στον Παναθηναϊκό. Το θέλω πολύ!

Αλλά πιο πολύ θέλω να παίξω... Να μου δώσει την ευκαιρία ο προπονητής και να παίξω. Αυτό είναι που θέλω πολύ και έχω συνεχώς στο μυαλό μου. Έχω βάλει μια φορά γκολ στον Παναθηναϊκό και μακάρι να το επαναλάβω! Ξέρω τι σημαίνει για τον κόσμο του Ολυμπιακού να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι και θα κάνω τα πάντα. Ό,τι μου ζητήσει ο προπονητής

Δουλεύουμε κάθε μέρα πολύ καλά στου Ρέντη και νιώθω συνεχώς καλύτερος. Θέλω να βελτιώσω τη επαφή μου με την μπάλα αφού είχα κάποιους μήνες να παίξω ποδόσφαιρο, κι αυτό θα γίνει μέσα από τα παιχνίδια. Όπου με βάλει ο προπονητής κι όπου μου πει να παίξω εγώ θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Και στην άμυνα και στην επίθεση, και στο τέρμα ακόμη να με βάλει εγώ θα προσπαθήσω όσο καλύτερα μπορώ".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου