ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Γκρμπιτς: "Όνειρο για μένα ο Θρύλος"

Γκρμπιτς: "Όνειρο για μένα ο Θρύλος"

Για την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό και τον δανεισμό του στον Λεβαδειακό, μίλησε ο Πέταρ Γκρμπιτς.
Ο Μαυροβούνιος μεσοεπιθετικός παραχώρησε δηλώσεις στην "mondocafe.me" τονίζοντας πως η μετακίνηση του στον Θρύλο ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα.
Για τα παιδικά του χρόνια, όταν ήταν στην ακαδημία της Μπουντούτσνοστ

"Είχα στενοχωρηθεί, αλλά έφυγα από τους Νέους και πήγα στην πρώτη ομάδα της Μλάντσοστ, κάτι που με βοήθησε πολύ. Αν και η Μλάντσοστ έπεσε κατηγορία, η δική μου απόδοση ήταν καλή και με είδαν άνθρωποι της Μόγκρεν. Εκεί έμεινα τρία χρόνια και κατακτήσαμε δύο πρωταθλήματα. Η περσινή ήταν πολύ σημαντική σεζόν για εμένα, επειδή ήμουν και αρχηγός της ομάδας".

Για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό

"Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα να παίζω δίπλα σε κορυφαίους. Είναι απίστευτο και ούτε το είχα φανταστεί ότι θα μπορούσα να είμαι συμπαίκτης με ποδοσφαιριστές κλάσης, όπως είναι ο Μέλμπεργκ, ο Ιμπαγάσα και ο Ορμπάιθ. Όταν σε καλούν σε μια τέτοια ομάδα, απλά δεν μπορείς να αρνηθείς. Εδώ συνειδητοποίησα πόσο σημαντικό είναι το ποδόσφαιρο και πόσο σέβονται τους παίκτες στα μεγάλα πρωταθλήματα. Αυτά που έβλεπα από την τηλεόραση έγιναν πραγματικότητα και είναι ένα μοναδικό συναίσθημα".

Για την παραχώρησή του στον Λεβαδειακό

"Ο Ολυμπιακός είναι ένας κορυφαίος σύλλογος. Πήγα στον Λεβαδειακό για να αγωνίζομαι και με την ομάδα μπαίνουμε στο πρωτάθλημα την επόμενη εβδομάδα. Είχα μιλήσει με τον Μπλάζιτς και μού είπε καλά λόγια και πως αυτή η εξέλιξη θα είναι θετική για την καριέρα μου. Για εμένα, πλέον, προέχουν οι υποχρεώσεις μου με τον Λεβαδειακό".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου