ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Λεονάρντο: «Δεν επιστρέφω στην Ίντερ»

Λεονάρντο: «Δεν επιστρέφω στην Ίντερ»

13/4/2012
Λεονάρντο: «Δεν επιστρέφω στην Ίντερ»
Τις φήμες που τον θέλουν να επιστρέφει στην Ιταλία το ερχόμενο καλοκαίρι διέψευσε ο Λεονάρντο, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «RMC». Συγκεκριμένα, δημοσίευμα στην Γαλλία υποστήριζε ότι ο αθλητικός διευθυντής της Παρί Σεν Ζερμέν «ψάχνεται» στην Ιταλία και είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο να αναλάβει την Ίντερ.

«Είμαι χαρούμενος εδώ που βρίσκομαι. Ποτέ δεν έχω αφήσει μία χώρα για προσωπικούς λόγους. Αποφάσισα να δεχτώ την πρόκληση στο Παρίσι και θα ήθελα να συνεχίσω με αυτό που ασχολούμαι», ανέφερε αρχικά ο Βραζιλιάνος και πρόσθεσε:

«Όσον αφορά αυτά που ακούγονται για την Ίντερ, είμαι σε επαφή με πολλούς συλλόγους, ειδικά εκείνους που έχω συνεργαστεί στο παρελθόν. Έχω άριστες σχέσεις με τον πρόεδρο, Μάσιμο Μοράτι, αλλά δεν έχω μιλήσει για πιθανή επιστροφή».
www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου