ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Ντελ Πιέρο: «Στη Γιουβέντους ή όχι, εγώ συνεχίζω»

Ντελ Πιέρο: «Στη Γιουβέντους ή όχι, εγώ συνεχίζω»

12/4/2012
Ντελ Πιέρο: «Στη Γιουβέντους ή όχι, εγώ συνεχίζω»

Πέτυχε το νικητήριο τέρμα της Γιουβέντους στο παιχνίδι με την Λάτσιο. Ό,τι και να κάνει όμως η απόφαση της διοίκησης της ιταλικής ομάδας είναι ειλημμένη: δεν θα του προτείνει νέο συμβόλαιο.

Εκείνος όμως –αν και έχει παραδεχθεί την απογοήτευσή του- ξεκαθαρίζει. «Στη Γιουβέντους ή όχι, εγώ δεν θα σταματήσω»!

Ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο δέχθηκε αρκετές ερωτήσεις από τους Ιταλούς δημοσιογράφους για τη συνέχεια της καριέρας του δηλώνοντας για άλλη μια φορά αποφασισμένος να συνεχίσει να αγωνίζεται.

«Το μέλλον μου; Σκέφτομαι μόνο τους στόχους μου οι οποίοι είναι οι ίδιοι με αυτούς της ομάδας μου. Σκέφτομαι το Κύπελλο και το πρωτάθλημα. Και την Τσεζένα με την οποία παίζουμε μετά», τόνισε κατέληξε…

«Με ρωτάτε εάν είναι η τελευταία μου χρονιά στο ποδόσφαιρο; Όχι. Θα συνεχίσω να παίζω. Θα παίζω και του χρόνου».

www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου