ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Ρονάλντο: «Η ήττα δεν είναι στο λεξιλόγιό μου»

Ρονάλντο: «Η ήττα δεν είναι στο λεξιλόγιό μου»

12/4/2012
Ρονάλντο: «Η ήττα δεν είναι στο λεξιλόγιό μου»

Με αυτοπεποίθηση στα ύψη εμφανίστηκε ο Κριστιάνο Ρονάλντο μετα τη νίκη στην οποία οδήγησε ο ίδιος τη Ρεάλ επί της Ατλέτικο στο ντέρμπι της Μαδρίτης με 4-1 σημειώνοντας τρία γκολ.

«Η πίεση ήταν μεγάλη προς το μέρος μας, αφού ξέραμε πως η Μπαρτσελόνα είχε νικήσει την Τρίτη. Παίξαμε πολύ καλά και όλοι είδατε τι έγινε. Είμαι πολύ χαρούμενος που νικήσαμε, η ήττα δεν είναι στο λεξιλόγιό μου», τόνισε ο Πορτογάλος σταρ και πρόσθεσε: «Δεν μπορούμε ακόμη να πούμε πως έχουμε κατακτήσει το πρωτάθλημα. Υπάρχουν ακόμη αρκετά παιχνίδια μπροστά μας. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να σκεφτούμε πως είμαστε ήδη πρωταθλητές, αφού η διαφορά είναι μόλις τέσσερις βαθμοί και υπάρχει το παιχνίδι με την Μπαρτσελόνα».

Όσο για το γεγονός ότι έφτασε τα 40 γκολ, όσα έβαλε πέρυσι σε ολόκληρο το πρωτάθλημα, είπε: «Τα ρεκόρ είναι για να σπάνε και δεν τα σκέφτομαι. Αυτό που με νοιάζει είναι να πάρουμε το πρωτάθλημα. Αυτός είναι ο στόχος, όπως και το Champions League. Γι’ αυτόν παλεύουμε με τους συμπαίκτες μου».

www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου