ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Μιραλάς: "Αν φύγω, θα το μετανιώσω"

Μιραλάς: "Αν φύγω, θα το μετανιώσω"

Ο Κέβιν Μιραλάς είναι δεμένος με τον Ολυμπιακό και βλέπει το ποδοσφαιρικό του μέλλον στον Θρύλο! Ο Βέλγος επιθετικός υποστήριξε πως σε περίπτωση που αποχωρήσει με μεταγραφή, ξέρει ότι θα το μετανιώσει!
"Είμαι πεπεισμένος πως αν φύγω από τον Ολυμπιακό θα το μετανιώσω. Αν ο πρόεδρος αποφάσιζε να μου κάνει ένα συμβόλαιο μέχρι το τέλος της καριέρας μου, μπορεί και να το υπέγραφα", υποστήριξε μεταξύ άλλων ο πρώτος φετινός σκόρερ του Ολυμπιακού και της Superleague, Κέβιν Μιραλάς, σε συνέντευξη που παραχώρησε για λογαριασμό της εφημερίδας "Sportday".

Αποσπάσματα από όσα δήλωσε ο Βέλγος επιθετικός:

Για το τι θα γίνει το καλοκαίρι: "Νομίζω ότι φέτος το καλοκαίρι θα είναι ιδιαίτερο για μένα. Γιατί ξέρω ότι θα υπάρξει πολλή κίνηση στο σύλλογο. Αλλά το θέμα είναι ότι εγώ είμαι συναισθηματικά δεμένος με τον Ολυμπιακό και μάλιστα πολύ. Και αν χρειαστεί να φύγω, για μένα θα είναι πάρα πολύ δύσκολο. Το έχω σκεφτεί, το έχω συζητήσει αλλά πιστεύω πως είναι πολύ δύσκολο να φύγω από τον Ολυμπιακό. Μου είναι πολύ δύσκολο να συζητάω γι΄ αυτό, διότι είμαι πεπεισμένος πως αν φύγω από τον Ολυμπιακό θα το μετανιώσω... Οπότε είναι δύσκολο".

Για το τι είναι αυτό που θα τον έκανε να φύγει από τον Ολυμπιακό: "Θα έφευγα μόνο για έναν πολύ μεγάλο σύλλογο. Μόνο για τοπ σύλλογο. Και δεν υπάρχουν πολλοί τέτοιοι... Και αν έφευγα, θα το έκανα μόνο διότι το χρειάζεται η καριέρα μου. Αλλά δεν είναι για τη ζωή και την ουσία. Γιατί αν ήταν για την ουσία, θα ήθελα να μείνω εδώ για πάντα. Οπότε εάν ο πρόεδρος αποφάσιζε να μου κάνει ένα συμβόλαιο μέχρι το τέλος της καριέρας μου, μπορεί και να το υπέγραφα".

Για το αν θα υπέγραφε για δέκα χρόνια: "Είναι πιθανό...".

Για το αν έχει δεχθεί κάποια κρούση για το καλοκαίρι: "Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κάτι. Ο ατζέντης μου ασχολείται με αυτά. Δεν μου αρέσει να μιλάω γι΄αυτά γιατί εγώ είμαι εδώ. Και αν χρειαστεί να φύγω, θα φύγω με βαριά καρδιά. Εγώ θεωρώ ότι είμαι ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού για την επόμενη σεζόν".

Για την συνομιλία του που έχει κάνει με τον υποψήφιο μεταγραφικό στόχο των "ερυθρόλευκων", Πάουλο Μασάδο: "Θέλει οπωσδήποτε να έρθει. Αλλά δεν μπόρεσε να γίνει τον Γενάρη και τώρα θα κάνει τα πάντα για να έρθει".

Για τον Ράφικ Τζιμπούρ και τα όσα έχουν γραφτεί και ακουστεί για την σχέση τους: "Κάποιοι άνθρωποι πάντα προσπαθούν να δημιουργήσουν προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν. Είμαστε δύο πολύ σημαντικοί παίκτες για την ομάδα, που σκοράρουμε. Μία φορά δεν ανταλλάξαμε μία πάσα και αυτομάτως έγινε θέμα ότι δεν είμαστε καλά. Σας λέω με κάθε ειλικρίνεια ότι αν δεν ήμασταν καλά μεταξύ μας, δεν θα ήμασταν πρωταθλητές".

Για το καλύτερο γκολ και το καλύτερο παιχνίδι του τη φετινή σεζόν: "Για γκολ θα διάλεγα αυτό ενάντια στον ΠΑΟΚ και για παιχνίδι αυτό στη Μασσαλία με τη Μαρσέιγ".

Για το ποιοι παίκτες θεωρεί ότι πρωταγωνίστησαν στο φετινό πρωτάθλημα: "Ο Λέτο έπαιξε καλά, αλλά έπαιξε μόνο έξι μήνες. Είναι δύσκολο να δώσεις το βραβείο του καλύτερου παίκτη της χρονιάς σε παίκτη που έχει παίξει το μισό της σεζόν. Οι άλλοι δύο είναι και αυτοί παίκτες του Ολυμπιακού. Ο Σουμπίνιο και ο Μήτρογλου. Ο Σουμπίνιο και στον ΟΦΗ και στον Λεβαδειακό έκανε εξαιρετική σεζόν, όπως και ο Μήτρογλου ο οποίος πέτυχε πολλά γκολ. Για τον Γκαρσία δεν είμαι μεγάλος φαν".

Για το αν θα μπορούσαν να παίξουν οι Σουμπίνιο και Μήτρογλου στον Ολυμπιακό αλλά και για τον Φετφατζίδη: "Και οι δύο είναι πολύ καλοί ποδοσφαιριστές αλλά η επιθετική γραμμή του Ολυμπιακού είναι ένα δύσκολο κεφάλαιο. Είναι παίκτες που μπορούν να φέρουν πράγματα στην ομάδα. Ο "Φέτφα" είναι παίκτης με πολύ ταλέντο και για μένα είναι κρίμα ότι αυτά που λέμε τα τελευταία δύο χρόνια τα έβγαλε στα τρία τελευταία παιχνίδια".

Για το ποιος προπονητής είναι ιδανικός για να αντικαταστήσει τον Ερνέστο Βαλβέρδε: "Ο... Βαλβέρδε. Θα είναι δύσκολη η αντικατάστασή του γιατί πάντα ο κόσμος θα έχει στο μυαλό του τον Βαλβέρδε και τη δουλειά του, και όποιος και αν έρθει θα υπόκειται σε σύγκριση. Οποιοσδήποτε προπονητής θα πρέπει να επιβάλλει το στιλ του και θα πρέπει να τον αφήσουμε να κάνει τη δουλειά του, γιατί ξέρω ότι στην Ελλάδα δεν δίνουμε μεγάλη πίστωση χρόνου. Επειδή ο Ολυμπιακός θέλει πάντα να κερδίζει, πρέπει να δείξει γρήγορα στους παίκτες του τι θέλει να περάσει".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου