ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Aρχισε να χανεται η ελπιδα....

Aρχισε να χανεται η ελπιδα....

27/7/2012

 Ε..καιρος φερνει τα λαχανα καιρος τα...παραπουλια που λεει και το σοφο λαικο ρητο και οι ελπιδες αρχισαν να χανονται....καλο το παραμυθι του μεγαλου παναθηναικου...αλλα..οπως ολα τα ωραια πραγματα τελεινουν νωρις...

Ελπίζει σε βοήθεια ο Αλαφούζος 
Την ελπίδα οι οικονομικά ισχυροί οπαδοί του Παναθηναϊκού να βοηθήσουν στο μέλλον εξέφρασε ο Γιάννης Αλαφούζος, απαντώντας σε σε ερώτηση φίλου της ομάδας στο Twitter.

«Κύριε Αλαφούζε νομίζω όλοι μας περιμέναμε περισσότερα από τους οικονομικά "ισχυρούς" Παναθηναικούς! Θα βοηθήσουν τελικά, τι λέτε;», ήταν η σχετική ερώτηση του οπαδού και ο γνωστός επιχειρηματίας απάντησε:

«Το ελπίζω…».
Αμα τους δεις εμενα σφυρα μου κλεφτικα.....

Νωρίτερα, ένας άλλος… follower του Αλαφούζου τον ενημέρωσε: «ΠΑΟ θρησκεία και στην Αυστραλία! Είμαι περήφανος που έγινα μέλος της “Παναθηναϊκής Συμμαχίας” από την άλλη άκρη του κόσμου».  

Α...ρε φανατιλα...ετσι ρε φανελα....μπραβο αγορι μου...
Τωρα το θυμηθηκες να γινεις μελος αγορι μου? που εφτασε ο ΠΑΟ εκει? σκεπτομαι εγω με το βρωμικο μυαλο μου....
Και απανταει ο Αλαφουζος για να τον κανει μαγκα...τον φανατιλα που θυμηθηκε τωρα να ξοδεψει και αυτος λεφτα για την ομαδα του...

«Με οπαδούς σαν εσάς ο Παναθηναϊκός θα μεγαλουργήσει. Ευχαριστούμε Αυστραλία! ΕΛΛΑΣ ΕΥΡΏΠΗ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ!», ήταν η απάντηση του εμπνευστή της δημιουργίας του Σωματείου.

Σιγουρα πραγματα κυριε Αλαφουζο μου...με τετοιους οπαδους και με τετοιες διοικησεις θα πατε τοσο μπροστα που ...γυρισμο δεν θαχετε....

ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου