ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Μπαρτζώκας: «Δεν έχω άγχος» (video)

Μπαρτζώκας: «Δεν έχω άγχος» (video) 

28/8/2012ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.30 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ

Μπαρτζώκας: «Δεν έχω άγχος» (video)
Αισιόδοξος πως ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει τη φετινή σεζόν, δεδομένου του ανταγωνισμού σε Ελλάδα και Ευρώπη, παρουσιάστηκε ο τεχνικός των «ερυθρολεύκων», Γιώργος Μπαρτζώκας.

Ακόμη, ο 47χρονος προπονητής τόνισε πως δεν έχει άγχος, καθώς η νοοτροπία και το ταλέντο των παικτών του βοηθάει έναν καινούριο προπονητή.

«Οι παίκτες μας έχουν νοοτροπία και ταλέντο, κάτι που βοηθάει έναν καινούργιο προπονητή. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι πιο δύσκολο να παραμείνει κάποιος στην κορυφή. Κάθε στόχος όμως έχει δυσκολίες και εμείς έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολλές, αφού ο ανταγωνισμός στην Ελλάδα είναι μεγάλος και ακόμα μεγαλύτερος στην Ευρώπη. Ο Ολυμπιακός καλείται να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο και θα τα καταφέρει. Θα δουλέψουμε για το καλύτερο και είμαι σίγουρος ότι θα βγει κάτι θετικό.

Δεν έχω κανένα άγχος γιατί στον Ολυμπιακό η κατάσταση είναι διαφορετική από τις εμπειρίες που έχω μέχρι τώρα.

Έχω πολύ λιγότερα να κάνω σε σχέση με άλλες χρονιές, καθώς υπάρχει στην ομάδα οργάνωση υψηλού επιπέδου. Στον Ολυμπιακό έχεις την υποστήριξη από τους πάντες.

Επίσης με βοηθάει η ομάδα που έχει σωστή νοοτροπία, χαρακτήρα και ταλέντο, ενώ και η χημεία που έχουν τα παιδιά μεταξύ τους είναι πολύ σημαντική. Θέλω να βάλω κάποια καινούργια πράγματα στο παιχνίδι μας.

Σίγουρα ο τρόπος που έπαιξε πέρσι η ομάδα ήταν πολύ σωστός, κάτι που έδειξαν τα αποτελέσματα. Θα κρατήσουμε αρκετά κομμάτια και θα προσθέσουμε κάποια που πιστεύω θα μας κάνουν ακόμα καλύτερους», ήταν τα λόγια του Μπαρτζώκα.

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου