ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Ντε Βινσέντι: «Υπάρχει συμφωνία»

Ντε Βινσέντι: «Υπάρχει συμφωνία»

15/01/2013
 Συμφωνία υπάρχει ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Τόμας Ντε Βινσέντι, όπως δήλωσε ο Αργεντινός χαφ του ΠΑΣ Γιάννινα.

Ντε Βινσέντι: «Υπάρχει συμφωνία»
Στην επιβεβαίωση των δημοσιευμάτων που θέλουν τον Ολυμπιακό να έχει συμφωνήσει με τον Τόμας Ντε Βινσέντι προχώρησε ο ίδιος ο παίκτης.

«Είναι αλήθεια ότι υπάρχει συμφωνία σε πολλά, αλλά είμαι παίκτης του ΠΑΣ», τόνισε ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός της ομάδας των Ιωαννίνων και πρόσθεσε:

«Είναι η πιο μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα, διότι κάθε χρόνο παίζει στο Champions League».

Επίσης, ο 23χρονος χαφ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Αριέλ Ιμπαγάσα.

Αποσπάσματα των όσων δήλωσε ο Τόμας Ντε Βινσέντι στην εφημερίδα «Φως»

Καταρχάς, πώς γίνεται να χορεύεις στον βούρκο;

«Είναι δύσκολο. Δεν είναι και το καλύτερο να παίζουμε σε αυτόν τον αγωνιστικό χώρο, που είναι από τους χειρότερους στη Σούπερ Λίγκα. Όμως προσπαθούμε όλα τα παιδιά να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό».

Βρέθηκες στο «Καραϊσκάκη» πριν από λίγες μέρες;

«Δεν θέλω να μιλήσω για αυτό…».

Εντάξει. Το ξέρεις, πάντως, αυτό το γήπεδο.

«Ναι το ξέρω. Είχα παίξει 15 λεπτά στο “Καραϊσκάκη” και θεωρώ ότι είναι το καλύτερο γήπεδο στην Ελλάδα. Μάλιστα, και μόνο με αυτά τα 15 λεπτά που έπαιξα, μπορώ να πω ότι είναι το καλύτερο γήπεδο που έχω αγωνιστεί ποτέ μου! Είναι ένα γήπεδο που χαίρεται εκεί κάθε παίκτης να παίζει στο Champions League».

Είναι όνειρό σου το Champions League;

«Για εμένα είναι όνειρο ζωής, από μικρό ακόμη που ήμουν, να αγωνιστώ στο Champions League. Είναι πολύ σπουδαία διοργάνωση, την παρακολουθούμε από μικροί και στην Αργεντινή, όλοι τη γνωρίζουν».

Εσύ αναδείχτηκες στον ΠΑΣ Γιάννινα. Φαντάζομαι ότι θα ήθελες να πάρεις μεταγραφή σε μία ομάδα που θα την ήθελε και ο ΠΑΣ. Να μη μείνε με το παράπονο η ομάδα σου. Ο πρόεδρός σας μου είχε δηλώσει ότι ο Παναθηναϊκός δεν τον πλησίασε και ότι ο Ολυμπιακός ήταν αυτός που είχε εκφράσει πρώτος και εμπράκτως το ενδιαφέρον του.

«Για τη συνέντευξη που λέτε δεν γνωρίζω, σίγουρα πάντως θα ήθελα να πάω κάπου που θα το ήθελε και ο ΠΑΣ, ώστε να είναι ευχαριστημένοι όλοι, δεν θέλω να θεωρηθεί ότι δεν σέβομαι. Εκείνο που μπορώ να πω είναι ότι ο μάνατζέρ μου μίλησε με διάφορες ομάδες, δεν ξέρω αν μίλησε με τον Παναθηναϊκό…».

Με τον Ολυμπιακό μίλησε;

«Ναι, ξέρω ότι μίλησε με τον Ολυμπιακό και ότι έχει προτεραιότητα ο Ολυμπιακός».

Είναι η πιο μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα;

«Είναι η πιο μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα, διότι κάθε χρόνο παίζει στο Champions League, σχεδόν κάθε χρόνο παίρνει το πρωτάθλημα και φέτος είναι πρώτος με πολλούς βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο».

Τα ρεπορτάζ του Ολυμπιακού λένε ότι υπάρχει συμφωνία.

«Είναι αλήθεια ότι υπάρχει συμφωνία σε πολλά με τον Ολυμπιακό, αλλά είμαι παίκτης του ΠΑΣ Γιάννινα, έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΣ Γιάννινα, σέβομαι τα χρήματα που παίρνω στον ΠΑΣ Γιάννινα. Δεν έχω υπογράψει».

Από την Ελλάδα ποιος παίκτης, εκτός των συμπαικτών σου στον ΠΑΣ Γιάννινα, σου αρέσει περισσότερο;

«Ο Ιμπαγάσα. Έχει παίξει πολλά χρόνια στην Ισπανία, έχει εξαιρετική ποιότητα, είναι ήρεμος, εκτός από σπουδαίος παίκτης είναι και πολύ καλός άνθρωπος. Έχω μιλήσει μαζί του».

Τι σου έχει πει;

«Αυτά είναι προσωπικά. Είναι πολύ ήρεμος, πολύ καλός, πολύ απλός».

Είναι η θέση σου θέση Ιμπαγάσα;

«Ναι, μου αρέσει αυτό το στιλ παίκτη, όπως είπα πριν του Ρικέλμε, είναι η θέση μου σαν του Ιμπαγάσα, αλλά θέλω πολλή δουλειά για να τον πλησιάσω. Αυτός έχει άλλη ποιότητα και πείρα. Δεν συγκρίνω τον εαυτό μου μαζί του, ελπίζω ότι κάποτε με τη δουλειά θα καταφέρω ίσως να τον πλησιάσω».

Φοβάσαι τον ανταγωνισμό σε μία μεγάλη όπως ο Ολυμπιακός; Ή είναι πιο εύκολο για έναν χαφ σαν και εσένα να βγάζει πάσες σε ακόμα καλύτερους επιθετικούς όπως ο Τζεμπούρ και ο Μήτρογλου;

«Δεν φοβάμαι τον συναγωνισμό σε μία ομάδα όπως ο Ολυμπιακός, αν φοβόμουν θα έπρεπε να ασχοληθώ με κάτι άλλο και όχι με το ποδόσφαιρο. Το καλό γήπεδο, οι καλοί παίκτες, σε βοηθάνε να παίξεις ακόμα καλύτερο. Είμαι, όμως, πολύ χαρούμενος και με τους συμπαίκτες που έχω στα Γιάννενα, με βοηθούν πολύ, όλοι μαζί παίζουμε».

Στον άξονα σου αρέσει περισσότερο ή στην πτέρυγα;

«Δεν έχω πρόβλημα, δουλεύω σκληρά για να παίζω όπου μου ζητήσουν ο προπονητής και η ομάδα μου. Ως ποδοσφαιριστής πρέπει να παίζεις όπου σε χρειάζεται η ομάδα».

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου