ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό ο Βίκτορ


Αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό ο Βίκτορ

02/05/2014
 Με ένα κολάζ φωτογραφιών από στιγμές ευτυχίας και δυο λόγια στο twitter, ο Βίκτορ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό.

Αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό ο Βίκτορ
Δεν θα βρίσκεται στο πλευρό του Μίτσελ την επόμενη σεζόν ο Βίκτορ Σάντσεθ. Ο βοηθός του Ισπανού τεχνικού του Ολυμπιακού ετοιμάζεται ήδη για το επόμενο βήμα της καριέρας του και παρά τη δυσάρεστη γι’ αυτόν εξέλιξη, δεν φαίνεται να του μένει κάποια πικρία από το διάστημα που πέρασε στον πάγκο των «ερυθρολεύκων».

Μέσω twitter, ο Βίκτορ αποχαιρέτησε την πειραιώτικη οικογένεια ποστάροντας και μια φωτογραφία-κολάζ με ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκε στη διάρκεια της παρουσίας του στην Ελλάδα.

«Ήταν χαρά μου να είμαι φέτος στον Ολυμπιακό. Σας ευχαριστώ που μου επιτρέψατε να είμαι μέλος της οικογένειάς σας. Δίνω τις πιο θερμές και καλύτερες ευχές μου σε όλους» έγραψε ο Βίκτορ στο λογαριασμό του.

inner

ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου