ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΣΙΣΟΥΛΗ ΜΟΥ..."Θέλω να γίνω γυναίκα για μια μέρα…"




"Θέλω να γίνω γυναίκα για μια μέρα…"
17/2/2011
ΑΥΤΗ Η ΗΜΕΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΖΙΜΠΡΙΛΟ θυμόσοφος λαός σπάνια πέφτει έξω, όπως και τα ρητά του… Ένα από αυτά λέει για κάποιον που επιδιώκει κάτι ότι… «τρίβεται στην γκλίτσα του τσοπάνη». Κάτι τέτοιο ισχύει και στην περίπτωση του «εκκεντρικού» Τζιμπρίλ Σισέ που τις τελευταίες ημέρες μοιάζει να «ψάχνει» κάτι με τις τοποθετήσεις και τις εμφανίσεις του… Κι όπως φαίνεται κρατάει χρόνια αυτή κολόνια… Γιατί το λέμε αυτό; Διαβάστε , κάποια, αποσπάσματα από συνέντευξη που είχε δώσει όταν αγωνιζόταν στην Λίβερπουλ… "Αν μπορούσα να είμαι οτιδήποτε για μια ημέρα, θα ήθελα να είμαι γυναίκα. Θα ήθελα να νιώσω το συναίσθημα. Αν ήμουν γυναίκα θα φορούσα σέξι ρούχα. Κοντές φούστες, ψηλές μπότες. Τέτοια πράγματα". ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ… Και συνεχίζει ο Τζιμπρίλαρος… "Όταν ξεκίνησα στην Οσέρ ο προπονητής μου, ο Γκάι Ρου που είναι αρκετά παλιομοδίτης, με κορόιδευε για την εμφάνιση μου. Θυμάμαι φορούσα στρατιωτική βερμούδα και με ρωτούσε αν θα πήγαινα στον πόλεμο. Στη Λίβερπουλ με πείραζε πολύ ο Στίβι Τζι (Τζέραρντ). Πολλές φορές στα αποδυτήρια μπαίνω για μπάνιο κι όταν βγαίνω φοράει τα ρούχα μου. Έχω περίεργα εσώρουχα, όπως ένα με αποτύπωμα ζέβρας. Τα φοράει και κυκλοφορεί έτσι στα αποδυτήρια. Όλοι οι παίκτες κάνουν πλάκα με τα παπούτσια μου. Μου αρέσουν τα μυτερά παπούτσια από δέρμα φιδιού. Μπορώ να πω ότι έχω επηρεάσει αρκετούς συμπαίκτες μου με τον τρόπο που παίζαμε. Είναι λιγότερο διστακτικοί στις στυλιστικές τους επιλογές" .Στην ίδια συνέντευξη αναφέρθηκε και στην πρώτη... φούστα που είχε φορέσει, αλλά και την αντίδραση της γαλλικής κοινής γνώμης. "Τα ρούχα μου έχουν να κάνουν με την αυτοπεποίθηση. Μια φορά είχα φορέσει μακριά φούστα για τα βραβεία του "παίκτη της χρονιάς". Πρέπει να έχεις αυτοπεποίθηση για να το κάνεις αυτό. Εκείνη την εποχή με πήραν τηλέφωνο αρκετοί σχεδιαστές μόδας για να πάρω μέρος σε σόου. Οι γαλλικές εφημερίδες είχαν δημοσιεύσει πολλές φωτογραφίες μου, αλλά δεν υπήρξε κακή κριτική. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος σοκάρεται όταν βλέπει τον Ντέιβιντ Μπέκαμ να φοράει παρεό. Προσωπικά το βρίσκω ωραίο. Μ' αρέσει αυτό το στυλ.

"Αν μπορούσα να είμαι οτιδήποτε για μια ημέρα, θα ήθελα να είμαι γυναίκα. Θα ήθελα να νιώσω το συναίσθημα. Αν ήμουν γυναίκα θα φορούσα σέξι ρούχα. Κοντές φούστες, ψηλές μπότες. Τέτοια πράγματα".

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ Η ΕΥΧΗ ΣΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΖΙΜΠΡΙΛ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου