ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Πάντελιτς: «Θα γιορτάσουμε τον τίτλο με τους τρελλούς οπαδούς μας»


Πάντελιτς: «Θα γιορτάσουμε τον τίτλο με τους τρελλούς οπαδούς μας»
















13 Απριλίου, 2011

Ο διεθνής Σέρβος επιθετικός του Ολυμπιακού Μάρκο Πάντελιτς μίλησε για όλα στην «sportske».

«Αυτή η σεζόν φτάνει στο τέλος της. Μένει να γιορτάσουμε τον τίτλο με τους πιστούς οπαδούς μας, που είναι τρελοί με την ομάδα. Μετά έχουμε διακοπές και να προετοιμαστούμε για το Champions League. Σκοπός μου είναι να παίξω άλλα τέσσερα χρόνια ποδόσφαιρο, αλλά δεν ξέρω αν θα το πετύχω. Το σίγουρο είναι ότι με κάποιον τρόπο θα μείνω στο ποδόσφαιρο στο μέλλον. Το έχω ξαναπεί ότι είναι η ζωή μου».


Για το αν θα επιστρέψει κάποτε στον Ερυθρό Αστέρα:
«Τα πάντα είναι πιθανά στη ζωή. Έχω εκφράσει την επιθυμία μου να τελειώσω την καριέρα μου στον Ερυθρό Αστέρα. Να παίξω την τελευταία μου σεζόν ή έστω για μισό χρόνο, πριν κρεμάσω τα παπούτσια μου. Είναι η αγαπημένη μου ομάδα, αλλά πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Για έναν τέτοιο επίλογο, παίζουν ρόλο και οι συνθήκες.

Ο Ερυθρός Αστέρας είναι μια ομάδα που ζει από την πώληση νέων ποδοσφαιριστών, τους οποίους δημιουργεί με τη δουλειά που γίνεται. Θα ήταν άδικο εκ μέρους μου να έρθω και να πάρω τη θέση ενός ταλαντούχου παιδιού, μόνο και μόνο επειδή θα ήθελα να κλείσω ιδανικά την καριέρα μου. Αν με θέλουν για να βοηθήσω τα νέα παιδιά, ως ένας αξιόπιστος σκόρερ και να μάθουν από μένα τότε εντάξει. Για να παίξω στο “Μαρακανά” ξανά θα πρέπει οι δικές μου φιλοδοξίες να συμβαδίζουν με αυτές της ομάδας. Πάντως, είναι δύσκολο να κάνουμε προβλέψεις και σχεδιασμό για τέσσερα χρόνια αργότερα».

Για το οτι δεν αγωνίστηκε ποτέ στην Ιταλία ή την Αγγλία, σημείωσε: «Δεν νομίζω ότι το γερμανικό πρωτάθλημα στερείται ποιότητας. Είμαι ευχαριστημένος απ’ όσα έχω καταφέρει».

Για το αν έχει κάποια… παράπονα από την καριέρα του:
«Η τιμιότητά μου, μου έχει στοιχήσει πολλές φορές। Το έχω πληρώσει. Ο λαός μας συχνά έχει αντιφατικές αντιδράσεις. Λένε όλοι ότι τους αρέσει η ειλικρίνεια, αλλά την επόμενη μέρα βγαίνουν πολλοί και σε κατηγορούν. Θέλω να συγκρατηθώ, αλλά δεν μπορώ να το βουλώσω! Δεν χρωστάω τίποτα σε κανέναν και λέω τα πράγματα όπως τα αισθάνομαι».

www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου