ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Γέστε: «Άργησα να έρθω»

Γέστε: «Άργησα να έρθω»

30 Ιουλίου, 2011 
O Φραν Γέστε παραχώρησε συνέντευξη και μίλησε για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό, ενώ παράλληλα τόνισε ότι θα προσπαθήσουν για το καλύτερο όλοι στην ομάδα.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Βάσκου σε εκπροσώπους του Τύπου στο Έρμελο:
Πώς περίμενες να βρεις τα πράγματα στην Ελλάδα και πώς ήταν τελικά; Σε άφησαν ικανοποιημένο όλα όσα συνάντησες στον Ολυμπιακό;
«Είχα πολύ καλή αποδοχή από τους συμπαίκτες μου. Και το τεχνικό τιμ και το ιατρικό τιμ είναι στο επίπεδο που εγώ περίμενα, αλλά το πιο σημαντικό είναι οι αισθήσεις και η δική μου αίσθηση είναι πάρα πολύ καλή. Κάθε μέρα που περνάει και είμαι εδώ, νιώθω πάρα πολύ ικανοποιημένος».

ΓΕΣΤΕ Μήπως άργησες να έρθεις στον Ολυμπιακό;
«Ναι»
Είχες μιλήσει στο παρελθόν με την ομάδα;
» Είχαμε μιλήσει στο παρελθόν. Ποτέ δεν είναι αργά. Το σημαντικό είναι ότι τώρα είμαι πολύ καλά και νιώθω ικανοποιημένος στον Ολυμπιακό. Από εδώ και πέρα, πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να παίξει καλά η ομάδα».

Μιλήσατε με τον Ερνέστο Βαλβέρδε σε ποια θέση σε υπολογίζει; Εσύ σε ποια θέση προτιμάς να αγωνίζεσαι; Πίσω από τον επιθετικό, δεξιά ή αριστερά;
«Ακόμη δεν έχουμε μιλήσει για οποιαδήποτε θέση. Πρώτα απ’ όλα, δουλεύω σκληρά για να με υπολογίζει ο προπονητής και στη συνέχεια θα δούμε σε ποια θέση θα παίξω και ίσως να υπάρξουν αλλαγές μέσα στη χρονιά. Εγώ προτιμώ να παίζω προς το κέντρο, πίσω από τον επιθετικό. Του μεσοεπιθετικού είναι η θέση όπου νιώθω πιο άνετα».

Αν σου έλεγαν να σκιαγραφήσεις το αγωνιστικό σου προφίλ. τι θα μπορούσες να μας πεις;
» Μου αρέσει να έχω την μπάλα στα πόδια και να τη ζητάω. Μου αρέσει να συμμετέχω σε μία φάση όταν ξεκινάει και επίσης μου αρέσει να φθάνω στην περιοχή και να τελειώνω τις φάσεις. Επίσης, μου αρέσει να δημιουργώ φάσεις. Νομίζω ότι είναι η δουλειά που ξέρω να κάνω καλύτερα».
Πώς ήταν η εμπειρία στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα;
» Εκεί, όλα είναι διαφορετικά ακόμα και το κλίμα. Ο πολιτισμός τους, το ποδόσφαιρο, είναι διαφορετικά. Για εμένα ήταν πολύ σκληρές αλλαγές και έπρεπε να προσαρμοστώ πάρα πολύ γρήγορα. Έπρεπε να δουλέψω πολύ για να καταφέρω να κάνω καλή δουλειά όπως έκανα. Έπαιξα σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια και κατάφερα να πετύχω δώδεκα γκολ. Ευτυχώς, τα πράγματα άλλαξαν και τώρα κατάφερα να είμαι στον Ολυμπιακό. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτή την αλλαγή στην καριέρα μου. Νιώθω μέρος της ομάδας και έχω να παίξω ακόμα πολύ καλό ποδόσφαιρο.»
Πολλοί υποστηρίζουν ότι η εμπειρία στα Εμιράτα σε έφερε πίσω. Ισχύει κάτι τέτοιο;
«Όχι. Καμία σχέση. Θα προσπαθήσω να αποδείξω το αντίθετο, αλλά έχω να παίξω ακόμα πολύ καλό ποδόσφαιρο και να δώσω πολλά στην ομάδα. Χρειάζεται, όμως, ακόμη αρκετή δουλειά για να μπορέσω να δώσω όλα όσα θέλω στην ομάδα».
Το ρωτάμε αυτό, με την έννοια ότι ήρθες στον Ολυμπιακό, αλλά υπέγραψες συμβόλαιο για έναν χρόνο στην ομάδα.
«Αυτή ήταν η προσφορά που είχα από την ομάδα. Αυτό ήταν το συμβόλαιο που μου προτάθηκε και υπέγραψα. Από εδώ και πέρα, θα προσπαθήσω να κάνω όσο καλύτερα γίνεται τη δουλειά μου, για να μπορέσουμε να συζητήσουμε κάτι περισσότερο και να επεκτείνουμε το συμβόλαιο».
Αν έμενες στα Εμιράτα, θα είχες προπονητή τον Μαραντόνα. Τώρα, ήρθες στον Ολυμπιακό και έχεις ξανά τον Βαλβέρδε…
» Το έχω πει και άλλες φορές, για εμένα, ο Ερνέστο Βαλβέρδε είναι ο καλύτερος προπονητής που έχω συνεργαστεί ποτέ. Γι’ αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα σε μία ομάδα που είναι εκείνος προπονητής.»

Γιατί θεωρείς τον Βαλβέρδε τον καλύτερο προπονητή που είχες στην καριέρα σου;
'Τον θεωρώ καλύτερο προπονητή διότι νομίζω ότι είναι πολύ κοντά στους ποδοσφαιριστές. Έχει πολύ καλή και πολύ στενή σχέση με τους παίκτες. Είναι ένας προπονητής που προσπαθεί να διδάξει τα πάντα στους νέους, ενώ προσπαθεί να βελτιώσει όσο περισσότερο μπορεί τους παλιούς. Γι’ αυτό και νομίζω ότι έπαιξα την καλύτερη μπάλα με τον Βαλβέρδε προπονητή.»
Έχεις ενημερωθεί ότι τα πράγματα στον Ολυμπιακό είναι διαφορετικά από αυτά που είχες συνηθίσει; Ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα που πρέπει κάθε Κυριακή να κερδίζει, ενώ στην Μπιλμπάο δεν ίσχυε κάτι τέτοιο…
» Έτσι κι αλλιώς, είμαι παίκτης που του αρέσει να παίζει πάντα για τη νίκη. Φυσικά και έχω ενημερωθεί για την πίεση που υπάρχει μέσα στον Ολυμπιακό και τις απαιτήσεις που έχει ο κόσμος. Σκοπός μου κάθε φορά που μπαίνω μέσα στο γήπεδο είναι να παίζω πάντα για τη νίκη και με στόχο να κερδίζω. Πάντα προσπαθώ να παίξω καλό ποδόσφαιρο διότι μόνον έτσι έρχεται η νίκη. Σε όποια ομάδα και αν πάω, θα παίζω πάντα για τη νίκη και το ίδιο θα κάνω και στον Ολυμπιακό».
Πώς περιμένεις τη συμμετοχή σου στο Champions League, στο οποίο δεν έχεις πάρει μέρος μέχρι τώρα στην καριέρα σου;
«Δεν έχω παίξει σε αυτήν τη διοργάνωση και πάντα ήταν το όνειρό μου να παίξω στο Champions League. Είναι μια δύσκολη διοργάνωση και θα πρέπει να δουλέψουμε όλοι πάρα πολύ σκληρά, αλλά όλοι είμαστε ικανοποιημένοι που θα παίξουμε στο Champions League και περιμένουμε αυτά τα παιχνίδια. Θα προσπαθήσουμε όλοι μας να φθάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται και να κάνουμε μια καλή πορεία στη διοργάνωση.»
Έχουμε ακούσει πολλά για τη φιλοσοφία των Βάσκων, μήπως μπορείς να μας πεις κάτι περισσότερο;
«Η φιλοσοφία της Αθλέτικ Μπιλμπάο είναι να αγωνίζεται πάντα με παίκτες που είναι Βάσκοι. Είναι μέρος της φιλοσοφίας της και νομίζω ότι αυτήν τη φιλοσοφία θα πρέπει να την κρατήσει για πάντα, διότι είναι πολύ ωραίο να παίζουν μόνο Βάσκοι ποδοσφαιριστές.»

Η ονομασία της έδρας της Μπιλμπάο σημαίνει «λάκκος των λεόντων». Γνωρίζεις ότι το Καραϊσκάκη είναι κάτι ανάλογο;
«Όχι, δεν το ξέρω.»
Λίγες ημέρες πριν έρθεις στον Ολυμπιακό, ο Ριέρα είχε πει ότι θα δώσεις ποιότητα στην ομάδα. Έχεις μιλήσει καθόλου μαζί του; Είστε οι δύο καλύτερες μεταγραφές τα δύο τελευταία χρόνια.
«Ήμασταν αντίπαλοι πολλές φορές στην Ισπανία και με τον Ιμπαγάσα και με τον Ριέρα και με τους άλλους Ισπανούς ποδοσφαιριστές. Δεν είχαμε μιλήσει πριν έρθω στον Ολυμπιακό, αλλά γνωριζόμαστε πάρα πολύ καλά.»
Τι θα πρέπει να περιμένει ο κόσμος του Ολυμπιακού από την ομάδα, που χτίζεται τώρα, και από εσένα;
«Πάνω απ’ όλα, υπόσχομαι ότι θα δουλέψουμε πολύ και για το καλύτερο. Στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα και το Κύπελλο και θέλουμε να κάνουμε μια καλή πορεία στο Champions League. Γνωρίζω ότι είναι δύσκολο, αλλά με σκληρή δουλειά θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε και πού μπορούμε να φθάσουμε.»
www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου