Αποζημίωση από τον Ολυμπιακό ζητά ο Ντένις Ρόμενταλ προκειμένου να λύσει το συμβόλαιό του!

Ο 31χρονος διεθνής Δανός ο οποίος έχει ενημερωθεί εδώ και τρεις μήνες ότι δεν υπολογίζεται από τον Βαλβέρδε για την επόμενη σεζόν μίλησε στον ιστότοπο www.sporten.dk και μεταξύ άλλων είπε: «Θέλω πολύ να βρεθεί λύση. Αν θέλουν όμως να φύγω πρέπει να με αποζημιώσουν, διαφορετικά θα παραμείνω ευτυχισμένος εδώ. Δεν μπορώ να ταξιδεύω με την οικογένειά μου από το ένα μέρος στο άλλο. Γι' αυτό συμφώνησα για δύο χρόνια ώστε να μην έχουν τέτοιου είδους μετακινήσεις συνεχώς».

Κληθείς ο Δανός ν' απαντήσει για το αν το γεγονός ότι οι υποχρεώσεις του με την εθνική εν όψει Euro το επόμενο καλοκαίρι μπορεί να παίξουν ρόλο στην απόφασή του για μεταγραφή είπε: ««Δεν θα αλλάξω κλαμπ για το καλό της εθνικής μου, αν είναι θα γίνει για το δικό μου καλό και της οικογένειάς μου. Στη συνέχεια έρχεται και η Εθνική. Αναρωτιέμαι βέβαια, αν θα είμαι στην αποστολή και μετά τα ματς του Σεπτεμβρίου». Και κατέληξε: «Πρέπει να βρούμε σύντομα μια λύση και δεν μπορούν να με πιέσουν. Αυτή τη στιγμή δεν συμφωνούμε και σίγουρα δεν ξέρω τι σκέφτονται. Τις επόμενες εννέα ημέρες θα υπάρξουν εξελίξεις, όμως ξέρω πως θα μείνω... πίσω οικονομικά».