ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Ντόρσι: "Ανυπομονώ να συνεργαστώ με Σπανούλη"

Ντόρσι: "Ανυπομονώ να συνεργαστώ με Σπανούλη"

Ο Τζόι Ντόρσι πάτησε ελληνικό έδαφος αργά το βράδυ της Τετάρτης (11/1) και δήλωσε τρομερά ενθουσιασμένος που θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό.
Ο Αμερικανός σέντερ έφτασε στην Ελλάδα το βράδυ της Τετάρτης (11/1) και την Πέμπτη (12/1) αναμένεται να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και να ενσωματωθεί στις προπονήσεις των ερυθρολεύκων.
"Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Δεν μπορώ να ξέρω γιατί δεν μου έδινε πολύ χρόνο συμμετοχής ο Ιβάνοβιτς στην Κάχα Λαμποράλ, αλλά προσπαθούσα να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό στο παρκέ", ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις ο Ντόρσι και πρόσθεσε:

"Ο Πάμπλο Πριτζιόνι μου είπε τα καλύτερα λόγια για τον Ολυμπιακό, ενώ γνωρίζω πολύ καλά τον Κάιλ Χάινς γιατί παίζαμε μαζί. Μου έχει λείψει πολύ το να παίζω μπάσκετ, γιατί δεν είχε αρκετό χρόνο συμμετοχή τον τελευταίο καιρό".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου