ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Τέλος το ποδόσφαιρο για Πετρόφ!

Τέλος το ποδόσφαιρο για Πετρόφ!

31/3/2012
Τέλος το ποδόσφαιρο για Πετρόφ!


Το μεσημέρι της Παρασκευής, ο έμπειρος μέσος και αρχηγός της Άστον Βίλα ενημερώθηκε για τα αποτελέσματα των εξετάσεων στις οποίες υποβλήθηκε και για τη λευχαιμία από την πάσχει. Η είδηση αποτέλεσε ακόμη ένα πλήγμα για το παγκόσμιο ποδόσφαιρο μετά την πρόσφατη περιπέτεια του Φαμπρίς Μουάμπα που υπέστη καρδιακό επεισόδιο στον αγωνιστικό χώρο του «Γουάιτ Χαρτ Λέιν».

Ο Βούλγαρος ποδοσφαιριστής, όσο δύσκολο κι αν ήταν, αποφάσισε να βάλει την υγεία του πάνω από το ποδόσφαιρο και ανακοίνωσε στον Τύπο της χώρας του, το φινάλε της ποδοσφαιρικής του καριέρας. «Τέλος το ποδόσφαιρο για εμένα. Τώρα αρχίζει η μάχη για τη ζωή μου και θέλω να παλέψω όσο περισσότερο μπορώ» είπε ο Πετρόφ στη «Tema Sport» και μίλησε για τα συμπτώματα που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης με την Άρσεναλ, το περασμένο Σάββατο και κορυφώθηκαν μετά τη λήξη του ματς:

«Στο δεύτερο ημίχρονο, αισθανόμουν πολύ αδύναμος, πράγμα πρωτόγνωρο για εμένα. Έτσι είναι όμως η ζωή. Πριν από μια εβδομάδα έπινα ανέμελος τον καφέ μου στο Λονδίνο και τώρα μιλάμε για τη ζωή μου. Θα παλέψω όσο μπορώ και θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο για τη στήριξη».

www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου