ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Μουρίνιο: «Δεν έχω πρόβλημα με τον Κασίγιας»

Μουρίνιο: «Δεν έχω πρόβλημα με τον Κασίγιας»

31/3/2012
Μουρίνιο: «Δεν έχω πρόβλημα με τον Κασίγιας»
Τις φήμες που θέλουν τον ίδιο να έχει πρόβλημα με τον Ίκερ Κασίγιας διέψευσε ο Ζοσέ Μουρίνιο, μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του σημερινού αγώνα της Ρεάλ Μαδρίτης στην έδρα της Οσασούνα. «Ό,τι λέγεται για τη σχέση μου με τον Κασίγιας δεν είναι αλήθεια. Δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί του και με κανέναν μέσα στην ομάδα», τόνισε ο Πορτογάλος τεχνικός.

Αποσπάσματα των όσων δήλωσε ο Ζοσέ Μουρίνιο

Για το σημερινό παιχνίδι με την Οσασούνα

«Περιμένω από την Οσασούνα το συνηθισμένο της παιχνίδια. Αγωνίζονται πάντα με επιθετικές βλέψεις, κάνοντας ταυτόχρονα ένα απλό παιχνίδι και θα έχουν την υποστήριξη των οπαδών τους. Η Παμπλόνα είναι δύσκολη έδρα για όλες τις ομάδες, αλλά θέλουμε να κερδίσουμε και να πετύχουμε τους στόχους μας. Εκείνο που θέλουμε είναι να πραγματοποιήσουμε ακόμη μία καλή εμφάνιση»

Για τη συνέχεια του πρωταθλήματος

«Το πρωτάθλημα είναι δύσκολο σε κάθε παιχνίδι και η ομάδα μπορεί να πάρει περισσότερους βαθμούς εντός έδρας. Είναι λογικό στο ποδόσφαιρο να πιστεύεις ότι είναι πιο εύκολα τα παιχνίδια στην έδρα τους, αλλά ο τίτλος του πρωταθλήματος διακυβεύεται σε κάθε παιχνίδι. Απομένουν εννιά αγώνες και χρειάζεται να επικεντρωθούμε σε κάθε ματς ξεχωριστά για να πάρουμε τους βαθμούς που απαιτούνται για το πρωτάθλημα. Έχουμε ξεκουραστεί από τον αγώνα της Τρίτης, αν και θα θέλαμε να ξεκουραστούμε λίγο ακόμα και να παίξουμε την Κυριακή. Ωστόσο, μας είπαν ότι ήταν αδύνατο αυτό το πράγμα».

Για την αξία του Ραφαέλ Βαράν

«Πιστεύω ότι ο Βαράν θα γίνει καλύτερος από τον Λοράν Μπλαν, επειδή είναι πιο γρήγορος. Είναι πολύ έξυπνος, παραμένει ήρεμος και έχει πάντα την ίδια απόδοση. Αυτό πιστεύω με όλο τον σεβασμό στον Λοράν, αφού ο Βαράν είναι ακόμα παιδί. Περιμένω περισσότερα από εκείνον από όσα είχα κάνει ο Λοράν στα 26 του χρόνια»

Για τις σχέσεις του και την φημολογούμενη κόντρα με τον Ίκερ Κασίγιας

«Δεν έχω τους δικούς μου… ακόλουθους. Οι άνθρωποι που λένε ότι είναι στο στενό μου περιβάλλον δεν υπάρχον. Δεν έχω τέτοιου είδους σχέσεις. Ο Καράνκα και ο Ρουί Φαρί βρίσκονται ακριβώς κάτω από εμένα. Δεν έχω καμία συνοδεία στο ποδόσφαιρο. Επίσης, ό,τι λέγεται για τη σχέση μου με τον Κασίγιας δεν είναι αλήθεια. Δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί του και με κανέναν μέσα στην ομάδα».
www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου