ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Αγάθωνας: ένας Ολυμπιακός από την Θεσσαλονίκη

Αγάθωνας: ένας Ολυμπιακός από την Θεσσαλονίκη

Ο Αγάθωνας εκπροσώπησε επάξια την Ελλάδα στην Eurovision και σε συνέντευξη του δήλωσε πως παρότι είναι από την Θεσσαλονίκη είναι Ολυμπιακός, μιλώντας για την μεγάλη του αγάπη, τον Θρύλο!
Στον ραδιοφωνικό σταθμό "Sentra FM 103.3" μίλησε ο τραγουδοποιός Αγάθωνας, ο οποίος εκπροσώπησε επάξια την Ελλάδα στην Eurovision μαζί με το συγκρότημα "Kόζα Μόστρα". O Aγάθωντας παρότι είναι από την Θεσσαλονίκη είναι Ολυμπιακός και στη συνέντευξη του μίλησε για ακόμη μια φορά για την μεγάλη του αγάπη, τον Θρύλο! Παράλληλα, επεσήμανε πως ίδρυσε την ΠΕΦΟ Θεσσαλονίκης, ενώ χαρακτήρισε μικρές ομάδες την ΑΕΚ, τον ΠΑΟΚ, αλλά και τον Πανθηναϊκό.
Για το πως έγινε Ολυμπιακός, είπε: "Πέντε χρονών έγινα Ολυμπιακός, που να θυμάμαι πως έγινα. Δεν με έκανε κανείς, αφού κανένας δεν μπορεί να με κάνει τίποτα, είμαι στραβόξυλο. Ό,τι θέλω κάνω.

Όταν μεγάλωσα μπορούσα να καταλάβω και μου άρεσε το ρεμπέτικο και έλεγα καλά έκανα, γιατί ρεμπέτικα μπορεί να τραγουδάει μόνο ένας Ολυμπιακός. Ο Τσέρτος πρέπει να τραγουδάει "ριριρίκα" και "δύο πράσινα μάτια με μπλε βλεφαρίδες.

Ήμουν ο πιο γνωστός Ολυμπιακός στη Θεσσαλονίκη. Είμαι εκ των ιδρυτών της ΠΕΦΟ Θεσσαλονίκης, στα εγκαίνια της οποίας είχε παρευρεθεί και ο τότε πρόεδρος, Νίκος Γουλανδρής."

Για τις μεταγραφές που πρέπει να κάνει ο Ολυμπιακός στο ποδόσφαιρο: "Πρέπει να κάνει λίγες και καλές μεταγραφές, όχι να αλλάζει η ομάδα κάθε χρόνο.  Ο Ολυμπιακός μου αρέσει πάντα, τώρα το αν έπαιξε καλό ποδόσφαιρο χωράει συζήτηση. Δεν προσέχει τα παιδιά του. Θα είναι έγκλημα να χάσουν τον Φετφατζίδη, είναι ο μεγαλύτερος μπαλαδόρος που έβγαλε το ελληνικό ποδόσφαιρο μετά τον Χατζηπαναγή".

Για τον θεσμό του Κυπέλλου Ελλάδας: "Είμαι εναντίον του Κυπέλλου, το Κύπελλο είναι για τις μικρές ομάδες. Δεν θέλω να ξαναπάρουμε Κύπελλο, να μην παίζει ο Ολυμπιακός στο Κύπελλο. Να το δώσουν στον Αστέρα να ησυχάσουμε. Δεν θέλω Κύπελλο, δεν με ενδιαφέρει να είναι Κυπελλούχος ο Ολυμπιακός αλλά Πρωταθλητής. Κύπελλο να παίρνει η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ και ο Παναθηναϊκός. Οι μικρές ομάδες, ναι..."

Για το αν θεωρεί πως αδικήθηκε ο Αστέρας Τρίπολης στον τελικό: "Δεν θέλω αδικίες, να αδικείται μια μικρή ομάδα για να πάρει ο Ολυμπιακός ένα Κύπελλο ακόμα; Εδώ έχω χάσει ολόκληρο πρωτάθλημα μαζί με τον Αλέφαντο, τότε με τον Δούρο."

Για τους προπονητές που εκτιμά: "Με δύο προπονητές ήμουν στον Ολυμπιακό, δεν μου λείπει κανένας Βαλβέρδε. Ήμουν με τον Μπάγεβιτς και τον Λεμονή. Είχαμε καλύτερες ομάδες, Έλληνες παίκτες, συστήματα. Δεν θέλω στον Ολυμπιακό να παίζει όποιος να 'ναι επειδή θέλει ο προπονητής. Ο Φέργκιουσον έπαιρνε μέτρια παικτάκια και τους έκανε παικταράδες. Όλοι οι άλλοι στην Τσέλσι και τη Σίτι έπαιρναν παικταράδες και είδατε, πήραν από τα τρία το μακρύτερο".

Για τον Ιβάν Σαββίδη και τον ΠΑΟΚ: "Έχω βάλει στοιχήματα για το πότε θα φύγει ο Σαββίδης και το πως θα φύγει. Με τον ΠΑΟΚ ταίριαξε κανείς; Εδώ έβριζαν τον Παντελάκη, αυτό κι αν είναι ιεροσυλία. Έχουν θεοποιήσει τον Γκαρσία και ξεχνούν ότι από τον ΠΑΟΚ πέρασε ένας Κούδας. Ευτυχώς που δεν είμαι ΠΑΟΚτζής. Ευτυχώς που δεν είμαι και Παναθηναϊκός με όλα αυτά που τραβάει".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου