ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

ΜΠΕΟΣ-"Αν είναι κάποιος απέναντι, αυτός είναι ο Πατέρας!"

ΜΠΕΟΣ-"Αν είναι κάποιος απέναντι, αυτός είναι ο Πατέρας!"

Τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Νικόλα Πατέρα, κατονόμασε ο Αχιλλέας Μπέος ως συνομιλητή του στην περιβόητη κασέτα. "Αν μιλάω με κάποιον, αυτός είναι ο Πατέρας"!
"Αν είναι κάποιος απέναντι, αυτός είναι ο Πατέρας!"
Αυτή ήταν η πρώτη αντίδραση του Αχιλλέα Μπέου στο ραδιόφωνο του sport-fm. Περισσότερα θα πει αύριο στην προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου…
"Θα μάθουμε ποιος είναι στην κασέτα. Να φωνάξουμε και τον Σαλέα για τα πανηγύρια! Βγήκα από το Δαφνί και μιλάω ξαφνικά μόνος μου; Αύριο θα μάθει ο κόσμος την αλήθεια έτσι όπως την λέει ο Μπέος. Κι αν είναι κάποιος απέναντί μου, αυτός είναι ο Νικόλας Πατέρας!", είπε.
Λίγα λεπτά αργότερα, στο ραδιόφωνο του "Sentra", ο Μπέος είπε: "Είχε πάνω από δύο χρόνια να βγει στην επικαιρότητα ο Κούγιας. Θα ήταν άδικο να προβώ σε κάποια δήλωση. Δέχθηκα να βγω από σεβασμό και εκτίμηση. Έχω προαναγγείλει συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή, αλλά την αλλάζω και την κάνω αύριο. Ψάχνουμε να βρούμε αν υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα. Θα απαντήσω σε όλα αυτά τα δυσφημιστικά με τον τρόπο που ξέρω εγώ. Το να ρίχνει λάσπη, είναι το πιο εύκολο πράγμα. Και μετά από 8,10,16 μήνες να αθωωθείς, η λάσπη μένει. Αν αρνούμαι ή όχι ή αν συναινώ, θα το ακούσετε αύριο. Δεν έχω χαρτί ότι βγήκα από το Δαφνί πρόσφατα, δεν γίνεται να μιλάω σε τοίχο. Στη συνομιλία, στην απέναντι γραμμή, είναι ο Νικόλας Πατέρας! Αν ήταν η δική μου φωνή, στην άλλη γραμμή ήταν ο Πατέρας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου