ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Ανοιχτός σε ενδεχομενη επιστροφή ο Τζόλε


Ανοιχτός σε ενδεχομενη επιστροφή ο Τζόλε

7 Μαρτίου, 2011

ΤΖΟΡΤΖΕΒΙΤΣΑνοιχτό το ενδεχόμενο να αναλάβει κάποιο πόστο στον Ολυμπιακό δήλωσε ο Τζόρτζεβιτς Ο μεγάλος αρχηγός των ερυθρολεύκων, Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς μίλησε στην εφημερίδα του Βελιγραδίου «Sport» και αναφέρθηκε στον Ολυμπιακό και τον Ερυθρό Αστέρα, στις φιλοδοξίες του, ενώ τόνισε πως σε έξι μήνες ενδεχομένως και να αναλάβει κάποιο πόστο στην ομάδα του Πειραιά.
«Μπορεί να έχω αποσυρθεί, αλλά οι αναμνήσεις που έχω από τότε που έπαιζα είναι ακόμα φρέσκες. Συχνά σκέφτομαι τις στιγμές που έπαιζα. Πιστεύω ότι έχω κερδίσει όλα όσα θα μπορούσα να κερδίσω. Μην σας εκπλήσσει, αλλά πιστεύω ότι είμαι ένα μέρος της γενιάς του Ερυθρού Αστέρα του 1991 που πήρε το Κύπελλο πρωταθλητριών. Έκανα προπονήσεις μαζί τους και ταξίδεψα στην Ιταλία για τον τελικό», είπε αρχικά ο Τζόλε.

Για τα μελλοντικά του σχέδια, τόνισε: «Ακόμα έχω χρόνο για τις διακοπές, αλλά έχω επικεντρωθεί και στην οικογένεια. Συχνά περνάω το χρόνο μου σε σχολές προπονητικής. Μπορεί σε έξι μήνες να αναλάβω κάποιο πόστο στον Ολυμπιακό. Όλα είναι ανοιχτά. Είμαι φιλόδοξος και θα ήθελα κάποια στιγμή να κερδίσω το Champions League ως προπονητής. Πιστεύω ότι αυτό δεν είναι ακατόρθωτο».
Για τη φετινή σεζόν για τον Ολυμπιακό: «Συνήθισα να γυμνάζομαι για να σηκώνω κούπες. Όπως και να έχει, ο Ολυμπιακός πάει πολύ καλά χωρίς εμένα. Θα είναι ξανά πρωταθλητής. Είναι ωραίο να βλέπεις την πρώην σου ομάδα και από αυτή την πλευρά. Είμαι συχνά σε επικοινωνία με τους ιθύνοντες του συλλόγου, φυσικά και με τον Ντάρκο Κοβάσεβιτς».
Τέλος εξέφρασε την πεποίθησή του πως Ολυμπιακός και Ερυθρός Αστέρας θα είναι οι πρωταθλητές Ελλάδας και Σερβίας: «Πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός και ο Ερυθρός Αστέρας θα γιορτάσουν μαζί το πρωτάθλημα τον Μάιο. Ο Ολυμπιακός θα είναι πρωταθλητής, πιστεύω το ίδιο και για τον Αστέρα, αφού υπάρχει στον πάγκο ο Ρόμπερτ Προσινέτσκι. Πιστεύω σε αυτόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου