ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Πατέρας: «Εξαιρετικός σεναριογράφος ο Μπέος»

Πατέρας: «Εξαιρετικός σεναριογράφος ο Μπέος»


apantisi patera se mpeoΟ Νικόλας Πατέρας με ανακοίνωσή του, απάντησε σε χρόνο μηδέν στα όσα είπε ο Αχιλλέας Μπέος, τονίζοντας με έμφαση πως δεν έχει καμία σχέση με τις περιβόητες κασέτες, χαρακτηρίζοντας μάλιστα τον πρόεδρο του Ολυμπιακού Βόλου «εξαιρετικό σεναριογράφο».
Αναλυτικά η ανακοίνωση του κυρίου Πατέρα: «Ο κύριος Μπέος εκτός από επιτυχημένος παράγοντας πολυτάλαντος και λαλίστατος μας απέδειξε σήμερα ότι είναι και εξαιρετικός σεναριογράφος. Σας επαναλαμβάνω ότι δεν έχω δώσει κασέτες σε οποιονδήποτε γιατί δεν έχω κασέτες στην κατοχή μου. Εάν είχαν έρθει κασέτες στην κατοχή μου, θα τις είχα παραδώσει στον αρμόδιο εισαγγελέα. Τέλος όσον αφορά τους συκοφαντικούς σε βάρος μου χαρακτηρισμούς του κ. Μπέου θα επιληφθεί του θέματος ο εισαγγελέας, όπου θα κληθεί να αποδείξει τους ισχυρισμούς του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου