ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Κούγιας: «Η 3η κασέτα είναι μπόμπα»

Κούγιας: «Η 3η κασέτα είναι μπόμπα»


diloseis kougiasΟ πρόεδρος της Παναχαϊκής, Αλέξης Κούγιας, με δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό «SentraFM», τόνισε ότι υπάρχει και 3η κασέτα την οποία όμως δεν έχει στα χέρια του, ενώ πρόσθεσε ότι ο συνομιλητής του κυρίου Μπέου είναι δημοσιογράφος.
Χαρακτηριστικά ο κύριος Κούγιας είπε στον «SentraFM»:
«Μετά από όλα αυτά που άκουσα στον Αχιλλέα Μπέο, αλλά κι από τον Δαλούκα έχω ζητήσει άδεια από τον δικηγορικό σύλλογο, να αρθεί το δικηγορικό απόρρητο. Ως συνήγορος του Δαλούκα για να δώσω συμπληρωματική κατάθεση. Νομίζουν ότι με λογοπαίγνια και πετώντας τη μπάλα στην εξέδρα ότι θα τη βγάλουν καθαρή.
Η υπόθεση πρέπει να αναδειχτεί. Κάποιοι πιστεύουν ότι με χρησιμοποίησαν, αλλά επειδή ότι πέντε χρόνια ταλαιπωρούμε βάναυσα από αυτό το κύκλωμα, είτε στα ΠΑΣ Γιάννινα ή στην Παναχαϊκή και τώρα χαρακτηρίζομαι αποτυχημένος παράγοντας. Αυτός που με συνέστησε στον Δαλούκα είναι ο Μπέος.
Το δεύτερο πιο σημαντικό θέμα τα μυθεύματα που λέει ο Μπέος, ότι μιλάει με τον Πατέρα. Δεν έχω ακούσει με ποιον συνομιλεί, αλλά μου έχουν πει ότι είναι δημοσιογράφος. Στα χέρια μου έφτασε μονόλογος. Δεν ξέρω το όνομα του δημοσιογράφου. Ο οποίος δεν είναι και κάποιος καθαρός. Είναι από αυτούς που δεν ζουν από τη δημοσιογραφία του, αλλά από αυτούς που ζουν με το να είναι μεσάζοντες σε παιχνίδια και μεσάζοντες διαιτητών.
Στέκονται ως αποδεικτικό στοιχείο για να ισχυριστεί κάποιος αν είναι αλήθεια. Το δικαστήριο έχει την ευχέρεια να λάβει υπόψη τα πάντα, από μια κασέτα ή ένα χαρτί. Είναι υποκλοπή όχι τηλεφωνικής επικοινωνίας, αλλά με μαγνητοφωνάκι και δεν είμαι χαζός να χρησιμοποιήσω κάτι που δεν θα στέκεται.
Η άλλη κασέτα είναι «μπόμπα». Μιλούν οι δύο κορυφαίοι παράγοντες. Αυτή την έχω ακούσει, αλλά δεν την έχω στα χέρια μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου