ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Υπόκλιση Γιορέντε σε Ερνέστο

Υπόκλιση Γιορέντε σε Ερνέστο

Το εγκώμιο του Ερνέστο Βαλβέρδε έπλεξε σε δηλώσεις του σε ισπανικά ΜΜΕ ο άσος της Αθλέτικ Μπιλμπάο, Φερνάντο Γιορέντε.

Με αφορμή το ενδιαφέρον της Ρεάλ Μαδρίτης για την απόκτηση του, ο επιθετικός των Βάσκων μίλησε και για το ενδεχόμενο αντικατάστασης του Χοακίν Καπαρός με τον τεχνικό του Θρύλου.

Ο Γιορέντε, ο οποίος έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Ερνέστο Βαλβέρδε, αποθέωσε τον 47χρονο προπονητή, τονίζοντας ότι είναι σπουδαίος.

"Έχω δουλέψει με τον Βαλβέρδε και είναι σπουδαίος προπονητής. Αλλά τώρα στην ομάδα έχουμε τον Καπαρός και δεν έχω κάποια πληροφόρηση ότι η ομάδα είναι δυσαρεστημένη μαζί του", είπε αρχικά ο Γιορέντε και συμπλήρωσε: "Πάντα έλεγα ότι το μέλλον μου είναι εδώ. Έχω δύο χρόνια ακόμα συμβόλαιο, οπότε μην ανησυχείτε. Είμαι μια χαρά εδώ"

www.redplanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου