ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Γκόρντον: «Πλέον ξέρω πως θα βοηθήσω την ομάδα μου…»



Γκόρντον: «Πλέον ξέρω πως θα βοηθήσω την ομάδα μου…»

5 Απριλίου, 2011

ΓΚΟΡΝΤΟΝΣτην  επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας μίλησε οΤζαμόν Γκόρντον για τις θυσίες που κάνει στον τρόπο παιχνιδιού του αγωνιζόμενος στον Ολυμπιακό, αλλά και την μετατροπή του σε… αμυντικό.

Η επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας έκανε αφιέρωμα στον γκαρντ του Ολυμπιακού με τη συνέντευξη να εστιάζεται στον νέο ρόλο που καλείται να καλύψει στους «ερυθρόλευκους»:
«Σε όλες τις προηγούμενες ομάδες που έπαιζα βρισκόμουν στο παρκέ πολύ ώρα έχοντας τη μπάλα στα χέρια, στον Ολυμπιακό είναι διαφορετικά τα πράγματα. Εχω καταλάβει το νέο μου ρόλο και πλέον ξέρω πως θα βοηθήσω την ομάδα μου. Ξέρω ότι πρέπει να παίξω άμυνα πάνω στον καλύτερο επιθετικό παίκτη της αντίπαλης ομάδας. Είτε σκοράρω τέσσερις πόντους, είτε εφτά πόντους δεν έχει καμία σημασία.

Αν θες να λογίζεσαι ως παίκτης που αξίζει να αγωνίζεται σε αυτό το επίπεδο τότε θες να αποδείξεις στον προπονητή σου τι μπορείς να προσφέρεις στην επίθεση, ωστόσο για τη συγκεκριμένη ομάδα δε με χρειάζονται για αυτό το ρόλο. Έχουμε πολλούς παίκτες που μπορούν να κάνουν στην επίθεση πιο εύκολα, αυτά που εγώ πιστεύω πως μπορώ να προσφέρω σε αυτό το κομμάτι. Θα ήθελα να σκοράρω, αλλά έχω καταλάβει πως για να κερδίσεις πρωταθλήματα σε αυτό το επίπεδο πρέπει να κάνω θυσίες. Ακόμη και οι σπουδαιότεροι παίκτες κάνουν θυσίες. Πλέον έχω κατανοήσει τι χρειάζεται να κάνω για να παίζω περισσότερο και να βοηθάω την ομάδα μου… πρέπει να παίζω καλή άμυνα».
Έπειτα, αναφέρθηκε και για την πρώτη του χρονιά στην Ελλάδα φορώντας τη φανέλα του Αμαρουσίου. Όπως εξήγησε για τους «κιτρινόμαυρους»:
«Ήταν μια από τις καλύτερες. Είχαμε ομαδικό πνεύμα και έναν πολύ καλό προπονητή, τον κόουτς Μπαρτζώκα. Είχαμε πολύ καλή ομάδα, τον Μπίλι Κις και πολλούς καλούς Έλληνες».
Τέλος, ο Αμερικάνος γκαρντ μίλησε για την αγάπη του για το άθλημα τονίζοντας πως:
«Το μπάσκετ δεν είναι μέρος της ζωής μου, είναι η ίδια ζωή μου, παίζω από έξι ετών. Καθώς μεγάλωνα δε φανταζόμουν ποτέ πως θα παίξω στην Ευρώπη, αλλά έτσι τα έφερε η ζωή. Ακόμη κι όταν δε βρίσκομαι στο παρκέ το μόνο που με απασχολεί και συζητάω είναι το μπάσκετ. Ακόμη κι όταν περνάω χρόνο με την κόρη μου, παίζουμε με τη μπάλα του μπάσκετ».
www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου