ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Κρεμάει την σφυρίχτρα του ο Σέγκος


Κρεμάει την σφυρίχτρα του ο Σέγκος

16.07.2011 Ο διαιτητής Γιώργος Σέγκος, το όνομα του οποίου εμπλέκεται στο σκάνδαλο με τους στημένους αγώνες, ανακοίνωσε με γραπτή του δήλωση πως δεν θα συμμετάσχει σε καμία αθλητική δραστηριότητα…
Κρεμάει την σφυρίχτρα του ο Σέγκος
Αναλυτικά:
«H αναφορά του ονόματός μου στα υπό δίωξη πρόσωπα ήταν ένα γεγονός που με συγκλόνισε και με προβλημάτισε πάρα πολύ. Σ' ένα λεπτό ένιωσα όλα αυτά που έχτιζα τόσο χρόνια να απειλούνται με κατάρρευση.
Επειδή για μένα ήταν, είναι και θα είναι προτεραιότητα η αξιοπρέπειά μου, η ηθική μου κι η αποδοχή μου από την κοινωνία του ποδοσφαίρου, αλλά και ευρύτερα, αποφάσισα να μη συμμετάσχω σε καμία αθλητική δραστηριότητα (σεμινάρια διαιτησίας, αγώνες κ.τλ.), μέχρι να εξαφανιστεί, όπως είμαι βέβαιος, κάθε ψόγος που μου αποδίδεται.
Έτσι θα μπορέσω να επιστρέψω στα γήπεδα με τις ίδιες συνθήκες που το έκανα όλα αυτά τα χρόνια, κοιτάζοντας όλους στα μάτια κι υπηρετώντας το τίμιο, αξιόπιστο και ειλικρινές ποδόσφαιρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου