ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Τιμή μου ο Ολυμπιακός

Τιμή μου ο Ολυμπιακός

16/07/2011

Μέσω του Ινιάκι Ιμπάνιεθ έστειλε το μήνυμά του στον Βαγγέλη Μαρινάκη ο Βάσκος μεσοεπιθετικός, Φραν Γέστε, ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό.
Ο 32χρονος άσος δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι θα φορέσει την ερυθρόλευκη φανέλα και θα παίξει για λογαριασμό του πρωταθλητή Ελλάδας.
Την Τετάρτη αναμένεται στην χώρα μας ο ποδοσφαιριστής, που θα ταξιδέψει με την υπόλοιπη αποστολή στο Έρμελο της Ολλανδίας, εκεί που θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Όπως αναφέρει ο "Πρωταθλητής", ο Γέστε θέλησε να πει τα εξής στον πρόεδρο του Ολυμπιακού: «Θα κάνω τα πάντα για να σας δικαιώσω! Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε και θα κάνω αυτό που ξέρω καλά τόσα χρόνια.
Είναι τιμή μου να αγωνιστώ σε μια τόσο μεγάλη ομάδα όπως ο Ολυμπιακός και να δουλέψω ξανά με έναν προπονητή όπως ο κ. Βαλβέρδε με τον οποίο είχα συνεργαστεί άριστα και στο παρελθόν. Ξέρω το μέγεθος του κλαμπ, τη δυναμική του, το ρόστερ που διαθέτει και είμαι ανυπόμονος να έρθω».

www.thrylos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου