ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

«Τρελάθηκε» με Καραϊσκάκη ο Γέστε

«Τρελάθηκε» με Καραϊσκάκη ο Γέστε

23/07/2011

Δηλώσεις πριν από την αναχώρηση της αποστολής για το Έρμελο έκανε στο αεροδρόμιο ο Φραν Γέστε.

Ο νεοαποκτηθείς άσος του Θρύλου τόνισε ότι χρειάζεται χρόνο για να προσαρμοστεί στην ομάδα και να βρει το ρυθμό του, ενώ δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για όσα έχει ζήσει τις πρώτες ώρες του στον Ολυμπιακό. Εντυπωσιάστηκε κυρίως από το Καραϊσκάκη, το οποίο είχε την ευκαιρία να δει την Παρασκευή.

«Δεν ξέρω αν ο προπονητής θα με χρησιμοποιήσει σε όλα τα φιλικά στην Ολλανδία. Θέλω χρόνο, ώστε να φτάσω στο 100% των δυνατοτήτων μου. Ακόμα δεν είμαι έτοιμος… Πήγα χθες στο Καραϊσκάκη, το είδα και μου άρεσε πολύ… Είναι πολύ όμορφο γήπεδο.

Νιώθω πολύ καλά στον Ολυμπιακό, οι νέοι μου συμπαίκτες και γενικώς όλοι οι άνθρωποι της ομάδας με υποδέχτηκαν πολύ ζεστά, τους ευχαριστώ γι αυτό… Είμαι πολύ ικανοποιημένος μέχρι στιγμής και φυσικά ανυπομονώ ν’ αρχίσει η σεζόν και ν’ αγωνιστώ με την φανέλα του Ολυμπιακού».
 
www.thrylos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου