ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

«Mου δίνεται η ευκαιρία της ζωής μου φέτος»

«Mου δίνεται η ευκαιρία της ζωής μου φέτος»

22 Ιουλίου, 2011 
Ο Γιώργος Βαλεριάνος μίλησε σε αθλητική εφημερίδα για την προετοιμασία του Ολυμπιακού και πως την έζησε αλλά και για το προσωπικό του μέλλον.
  • Αναλυτικά τα όσα είπε στην εφημερίδα «Εξέδρα»:
Έχεις καταλάβει τι συμβαίνει και που βρίσκεσαι;
«Για να σου πω την αλήθεια, μου είναι λίγο δύσκολο, γιατί πραγματικά αυτό που γίνεται με εμένα αυτήν την εποχή είναι μοναδικό. Από την ομάδα Νέων του Ολυμπιακού βρίσκομαι στην επαγγελματική και μου παρουσιάζεται μια πολύ μεγάλη ευκαιρία για να παίξω ποδόσφαιρο.
ΒΑΛΕΡΙΑΝΟΣ
Και που; Στην ομάδα που έχουν όνειρο όλα τα παιδιά, δηλαδή να φορέσουν αυτή την φανέλα. Μερικές φορές κάθομαι και τα σκέφτομαι και κάνω μεγάλη προσπάθεια να τα συνειδητοποιήσω. Μου δίνεται μεγάλη ευκαιρία. Η ευκαιρία της ζωής μου θα έλεγα και δεν πρέπει να την αφήσω να πάει χαμένη».
Μπορείς να αντέξεις το «βάρος» της φανέλας;
«Ο χρόνος θα το δείξει και δεν είμαι εγώ αυτός που θα το κρίνω. Υπάρχει ο προπονητής και είμαστε τυχεροί που δουλεύουμε με τον κύριο Βαλβέρδε. Όπως είμαι και τυχερός που έχω δίπλα μου τέτοιους παίκτες υψηλού επιπέδου και έχω να πάρω πολλά από αυτούς, σε ότι αφορά την συμπεριφορά μου μέσα στο γήπεδο, αλλά και έξω.

Όλα παίζουν ρόλο. Θα σου πω ένα παράδειγμα. Δεν μου αρέσουν οι συνεντεύξεις και πιστεύω ότι αυτή την στιγμή δεν είναι η ώρα για τέτοια. Τι να πω εγώ που δεν έχω κάνει τίποτα.
Ξέρω ότι και αυτό είναι μέσα στις υποχρεώσεις μου και θα πρέπει να εξοικειώνομαι σιγά σιγά με την ιδέα πως είμαι παίκτης του Ολυμπιακού. Θέλω να κρατήσω χαμηλούς τόνους και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να δουλεύω και να τα δίνω όλα».
Τέλος, ο Γιώργος Βαλεριάνος τόνισε για την αγωνιστική του ομοιότητα με τον Γρηγόρη Γεωργάτο:
«Το μόνο που ξέρω είναι ότι μακάρι να φτάσω στο επίπεδο του Γρηγόρη και να πετύχω όσα και αυτός στον Ολυμπιακό και το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ήταν μεγάλος παίκτης και έκανε σπουδαία καριέρα.
Από εκεί και πέρα, δεν ακούω και δεν λέω τίποτα. Συνεχίζω να δουλεύω και να περιμένω τις ευκαιρίες που θα μου δώσει ο προπονητής μου. Έχω βάλει ένα στόχο και θα κάνω τα πάντα για να τον πετύχω».

www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου