ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Ο νέος ρόλος του Ράσο

Ο νέος ρόλος του Ράσο

8/10/2011
Τον ρόλο του πρεσβευτή του Ευρωμπάσκετ του 2013 που θα διεξαχθεί στη Σλοβενία ανέλαβε ο Ράσο Νεστέροβιτς. Ο πρώην άσος του Ολυμπιακού, ο οποίος διαδέχθηκε τον θρύλο του παγκοσμίου μπάσκετ Άρβιντας Σαμπόνις, μίλησε σε λιθουανικό ΜΜΕ για την προώθηση της διοργάνωσης.

Για το αν ήταν δύσκολο ήταν να πειστεί να αναλάβει τον ρόλο πρεσβευτή: «Οπωσδήποτε όχι. Θεωρώ ότι η όλη δουλειά έχει ενδιαφέρον γιατί θα έχω την ευκαιρία να βοηθήσω τη χώρα μου. Θέλω να έρθει ο κόσμος το 2013 στη Σλοβενία και να κρατήσουν ωραίες αναμνήσεις από την επίσκεψή τους. Πιστεύω ότι το επόμενο Ευρωμπάσκετ θα είναι πραγματικά σπουδαία ευκαιρία να την προώθηση του μπάσκετ στη χώρα μου. Θέλουμε να δείξουμε ότι οι Σλοβένοι είμαστε φιλικός και φιλόξενος λαός».

Για την αύξηση του αριθμού των ομάδων στο Ευρωμπάσκετ:«Πρόκειται για καλή απόφαση. Είμαι ικανοποιημένος που ο αριθμός των ομάδων που συμμετέχουν αυξήθηκε. Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να αυξηθει και ο αριθμός των παικτών. Ηδη πριν το Ευρωμπάσκετ μίλησα για τουρνουά με ομάδες των 14 παικτών. Οι μικρές ομάδες θα είχαν όφελος γιατί θα μπορούσαν να πάρουν στην αποστολή νεαρούς παίκτες που θα έπαιρναν εμπειρία σε μια μεγάλη διοργάνωση και θα τους ήταν χρήσιμη στο μέλλον».

Για το αν το Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας θα είναι το καλύτερο που έγινε ποτέ:
«Το ελπίζω πραγματικά. Το μπάσκετ είναι πολύ δημοφιλές άθλημα στη χώρα μου. Είμαστε μικρό έθνος, αλλά έχουμε οκτώ παίκτες στο NBA και αυτό είναι τεράστιο επίτευγμα. Η Σλοβενία έχει πολλούς χαρισματικούς και ταλαντούχους παίκτες που προσπαθούν να εξασφαλίσουν ένα ανταγωνιστικό εγχώριο πρωτάθλημα. Προσκαλώ όλους τους Λιθουανούς να έρθουν να δουν το επίπεδο του μπάσκετ της χώρας μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που οι Λιθουανοί συμφώνησαν να μας βοηθήσουν για τη διοργάνωση του Ευρωμπάσκετ. Ελπίζω να μη σας απογοητεύσουμε και να τα καταφέρουμε».

www.thrylos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου