ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Ο ALEX WEB RADIO/TV ΣΥΜΒΟΥΛΕΙ ΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ΒΛΑΣΣΗ.....

 Ο ALEX WEB RADIO/TV ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ΒΛΑΣΣΗ.....

Βρε Βλασση αγορι μου...εγω ουτε μαλακα σε αποκαλεσα ποτε αλλα ουτε και θα το κανω απλα...θελω να σου επιστησω την προσοχη σε ενα -δυο πραγματακια που...πως να το κανουμε τα γνωριζω πολυ καλυτερα απο σενα..μην λες μεγαλα λογια για την παναθα γιατι δεν ξερεις περι τινος βρωμοσογο προκειται...λες να ξερεις καλυτερα απο μενα τον λαγο? οχι βεβαια..δεν γινεται ..ειναι σαν ναρθω να σου πω εγω οτι γνωριζω την Τζεντα καλυτερα απο σενα...γιαυτο λοιπον ακου αυτες τις συμβουλες που εχω να σου δωσω...

1) λες οτι εχεις οχι 1 αλλα 10 πριγκηπες...πολυ ωραιαααα...εμεις εδω στον Πειραια ειμαστε πολυ καλοι και cool ανθρωποι αρκει να μην μας πειραξεις...μακαρι λεβεντη μου 200 να εχεις...καρφακι δεν μας καιγεται..αληθεια στο λεω και χωρις καμμια διαθεση ειρωνειας...φερε λοιπον πρωτα τον ενα Πριγκηπα οπως λες και μετα βλεπουμε για τους υπολοιπους 9... αλλωστε αυτοι που σε αμφισβητησαν ειναι μεσα απο την ΠΑΕ ΠΑΟ εσυ τοπες μονος σου σε δηλωση σου στο sport.gr εμεις οι γαυροι επειδη εχουμε χιουμορ κανουμε τον χαβαλε μας, κανενα βιντεακι κανενα φωντομονταζ ετσι για πλακιτσα δηλαδη...

2)Εδω στην Ελλαδα οι δημοσιογραφοι ειναι κολοτουμπες και οι αθλητικοι ακομα χειροτεροι και ειδικα αυτοι που το παιζουν αντικειμενικοι..καθεσαι και συ βρε αγορι μου και ταζεις λαγους με...πετραχειλια και μετα απο αναβολη σε αναβολη...ολοι αυτοι λοιπον οι δημοσιογραφοι που σε καλουσαν στις εκπομπες και ηθελαν συνεντευξεις τους στις παλιο-φυλλαδες τους αρχισαν να σε κραζουν και ακομα δεν εχεις δει τιποτα Βλασση...και υποψιν...επειδη στον παο οσοι ειναι μεσα εχουν και καποια εφημεριδα η καποιο μεσο δικο τους και επειδη ειναι χωρισμενοι οπως διαπιστωσες οταν θα ερθει η ωρα να τα ακουσεις που δυστυχως ειναι πολυ κοντα αυτη η ωρα ακουμε που σου λεω θα σε κραζουν ολοι μαζι και θα βγεις και χαμενος ακομα και αληθεια να ελεγες, τον μπελα σου θα βρεις...γιατι ειναι μαθημενοι στην βρωμια την ψευτια και στο....καροτο...ακου τον γαυρο οπαδο που στα λεει αγορι μου και θα με θυμηθεις...

3) και τελευταιο...λιγο καιρο εχεις μεινει στην Ελλαδα και ασχοληθηκες με τα ποδοσφαιρικα και κολησες την βεζελο-αρρωστεια...ξεκινησες και συ να κραζεις τον μεγαλυτερο αθλητικο παραγοντα της χωρας που του ανηκει ο πολυπληθεστερος συλλογος σε αθληματα στον πλανητη Γη...αρχισες και συ να λες οτι και αυτοι...μολυνθηκες Βλασση μου και κοιτα να το βγαλης αυτο απο πανω σου, η βαζελο-μιζερια ειναι το αποστημα του Ελληνικου ποδοσφαιρου...ακου με που σου λεω...

αν θελεις τα λαμβανεις υποψιν σου Βλασση μου...αν δεν τα λαβεις...λυπαμαι...αλλα θα βρεις τον μπελα σου με τα λαμογια που εμπλεξες...δεν τον λυπασαι τον κακομοιρη τον Πριγκηπα να τον μπλεξεις με αυτα τα λαγοτομαρα? στο τελος ο Πριγκηπας θα τα βαλει και μαζι σου...γιατι θα πει καλα δεν τους εβλεπες τοσο καιρο ?

αυτα...

Ο ΓΑΥΡΟΣ ΟΠΑΔΟΣ

ALEX WEB RADIO/TV

 «Αυτός ο μ…ας μιλάει με 10 πρίγκιπες»!

2/12/2011
Ο Βλάσης Τσάκας «ξαναχτυπά»! Ο συνεργάτης (όπως αυτοαποκαλείται) του Αλ Σαούντ, έδωσε μια διαφορετική συνέντευξη στο περιοδικό Nitro, αναφερόμενος στην κριτική που έχει δεχθεί, στην απλότητα του πρίγκιπα και στην εικόνα που περνάει ο ίδιος στον κόσμο! Απολαύστε τον!

Μιλώντας για τον χαρακτήρα του Σαουδάραβα, τόνισε: «Ο Πρίγκιπας Σουλτάν είναι πολύ καλό παιδί. Χαίρομαι όταν είμαι στη Τζέντα, γιατί δεν έχουμε κανένα πάνω από το κεφάλι μας. Συνήθως μένω στο σπίτι του. Όταν μένω σε ξενοδοχείο, αυτό γίνεται γιατί έχει άλλο κόσμο στο σπίτι και δεν θέλει να με στριμώξει και να μη νιώθω άνετα. Αυτό δείχνει ότι με θεωρεί ισότιμο, ανεξαρτήτως περιουσίας»

Ο Τσάκας συνέχισε, λέγοντας: « Συχνά παίρνει το αμάξι και με πάει βόλτα μόνος του. Ούτε ασφάλεια, ούτε τίποτε. Οδηγεί ο ίδιος. Αφήνει τους σωματοφύλακες στο σπίτι ή τον ακολουθούν από απόσταση. Νομίζει βέβαια ότι το ίδιο θα κάνει και εδώ. Στην ατζέντα που είχαμε βγάλει για την επίσκεψη του, που όμως ακυρώθηκε, είχε βάλει στο πρόγραμμα να πάει για shopping μόνος του. Του είπα: Τι λες ρε; Όταν είναι να του πω όχι, του το λέω. Όταν είναι να διαφωνήσουμε, του λέω: αυτό που λες είναι μ….κια! Είναι ξεκάθαρο και το δέχεται».

Ο Καβαλιώτης, μίλησε και για την εικόνα που περνάει στον κόσμο. Δείτε τι είπε: «Είπα από την αρχή την αλήθεια. Κανείς δεν την πίστεψε. Όλοι γέλασαν και είπαν: πως είναι δυνατόν αυτός ο μ….ας να κουβεντιάζει με Πρίγκιπες; Αυτός ο μ….ας λοιπόν δεν μιλάει ούτε μ’ ένα, ούτε με δύο Πρίγκιπες, αλλά με δέκα. Κυριολεκτώ».

Αναλυτικά όλη η συνέντευξη του:

«Δεν είχα ποτέ πρόβλημα να προσεγγίσω ανθρώπους. Είμαι ανοιχτό βιβλίο. Είμαι όμως φυσιογνωμιστής. Περνάω τον άλλον από face control. Αν μου κάνει κλικ τότε μπορεί να είμαστε φίλοι για μία ζωή. Αν όχι, προχωράω», τονίζει, αρχικά, ο Τσάκαςκαι συνεχίζει, αναφερόμενος στα παιδικά του χρόνια: «Μόνο ήσυχος δεν ήμουν. Είμαστε τρία αγόρια κι ένα κορίτσι. Εγώ ο μεγάλος αδερφός. Ακολουθούσε ο Δημήτρης ένα χρόνο διαφορά, ο μικρός δύο χρόνια διαφορά και η αδερφούλα μας με την οποία έχω 16 χρόνια διαφορά. Μεγαλώσαμε σ’ ένα χωριό έξω από το Ηράκλειο. Παίζαμε μπάλα από το πρωί μέχρι το βράδι στις αλάνες. Ηταν το αγαπημένο μας σπορ. Φυσικά δεν ήμουν έτσι όπως είμαι τώρα. Αδύνατο παιδάκι. Αθλητικός τύπος. Παιχνίδι και Αγιος ο Θεός. Ημουν καλός μαθητής γενικώς, εκτός από τη φυσική και τη χημεία. Χρόνια τα οποία και να θέλεις δεν μπορούν με τίποτε να φύγουν από την μνήμη. Είναι καρφωμένα στο μυαλό μου».

Ο Τσάκας εξιστορεί μια από τις σκανδαλιές του στο σχολείο: «Δεν ήμουν το καλύτερο παιδί. Είχα φάει ξύλο μία μέρα από την μακαρίτισα τη γυμνασιάρχη μου. Είχαμε πάει μία εκδρομή, λίγο μετά από ένα ατύχημα όπου είχαν πνιγεί δύο κοριτσάκια στην λίμνη του Kουρνά στα Χανιά. Μαζί μ’ ένα συμμαθητή μου την κοπανήσαμε με κάτι γκόμενες άλλου σχολείου. Χάσαμε τα λεωφορεία. Μετά κάναμε ωτοστόπ και φτάσαμε στο χωριό. Εγώ τα έριξα στους καθηγητές φυσικά. Γυρίζουν τα πούλμαν στο σχολείο χωρίς εμάς, με αποτέλεσμα η γυμνασιάρχης να έρθει με ταξί στο χωριό για να δει τι έγινε. Εγώ ήμουν στο καφενείο και την κατηγορούσα στον πατέρα μου. Ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε. Εφαγα το ξύλο της αρκούδας».

Οι γονείς του ονειρευονταν να τον δουν υπάλληλο στο Δημόσιο. Ο Βλάσης όμως είχε άλλα σχέδια: «Στην αρχή όταν με ρωτούσαν τι θα γίνω, έλεγα δικηγόρος. Την ήθελα τη Νομική αλλά μετά είδα πως ήταν καλύτερα να ασχοληθώ με το ξενοδοχειακό κομμάτι. Εκανα το μεταπτυχιακό μου στη Γερμανία, πάνω στα ξενοδοχειακά, οπότε απορροφήθηκα εκεί. Ετσι η ζωή κύλησε στα ξενοδοχεία. Μεγαλώνοντας σε τουριστικό προορισμό, όπως είναι η Κρήτη, δεν μπορείς παρά να στραφείς προς τον τομέα αυτόν. Επίσης μου άρεσε πάντα η επαφή με τον κόσμο και η επιτυχία εξαρτάται από την ικανότητα να συναναστρέφεσαι με κόσμο. Μου άνοιξε καινούργιους ορίζοντες και φίλους».

Στα 24 του έγινε διευθυντής σε ξενοδοχείο, κάτι που έκανε τον πατέρα του να εξοργιστεί αφάνταστα: « Μάλωσα τότε μαζί μου. Είχα περάσει σ’ έναν διαγωνισμό της Εθνικής Τράπεζας και ήθελε να πάω εκεί. Ξέρεις υπήρχε από τότε αυτή η νοοτροπία της σιγουριάς του Δημοσιου τομέα. Μία καλή θέση για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. “Παιδί μου θ’ αφήσεις την τράπεζα για να τρέχεις στα ξενοδοχεία, όπου δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει;”, θυμάμαι τα λόγια του. Ομως εγώ ήθελα να κάνω το δικό μου. Ο μισθός μου τότε ήταν τετραπλάσιος σε σχέση μ’ εκείνον που θα έπαιρνα στην τράπεζα. Μετά από ένα χρόνο ο πατέρας μου παραδέχθηκε ότι έπραξα ορθά». Τον πρώτο του μισθό τον ξόδεψε όλον σε μαγαζί με παιδικά ρούχα, ψωνίζοντας για την μικρή του αδερφή. Η επαφή του με ένα κλαμπ γυμνιστών ήταν η αφορμή για να φύγει από την Κρήτη και να πάει στη Βόρεια Ελλάδα: «Στο ξενοδοχείο Calypso στον Πλακιά ξεκίνησα τη συνεργασία μ’ ένα μεγάλο γυμνιστικό κλαμπ, που έφερε πολύ τουρισμό. Μάλιστα τότε η ΕΡΤ2 και η εφημερίδα ΤΑΝΕΑ είχαν κάνει μεγάλα ρεπορτάζ για το εγχείρημα αυτό, που έφερε πολύ τουρισμό στην Κρήτη. Τότε με είδε ο μακαρίτης ο Γιάννης ο Σαράντης, που είχε ξενοδοχεία σε Θάσο και Καβάλα. Μου έκανε πρόταση, με μοσχοπλήρωσε κι έφυγα από εκεί».

Στην Καβάλα γνώρισε τη γυναίκα του: «Στην Καβάλα γνώρισα και τη γυναίκα μου και πολύ γρήγορα, μέσα σε δύο χρόνια, παντρευτήκαμε και φτιάξαμε οικογένεια. Παρά το ότι στο χώρο των τουριστικών επαγγελμάτων υπάρχουν πολλές αλλαγές, μετακομίσεις, ακόμα και πειρασμοί. Εγώ ήξερα τι ήθελα και μπορούσα να κοντρολάρω την ζωή μου. Κάναμε οικογένεια, με δύο πανέμορφα κορίτσια. Η μεγάλη έχει τελειώσει νηπιαγωγός. Η μικρή ξεκινάει τώρα Πολιτικές Επιστήμες στο πρώτο έτος”».

Η μεγάλη του κόρη τον προσέχει πολύ και του κάνει… μαθήματα styling: « Η μεγάλη η κόρη μου κρατά ένα άτυπο γραφείο στο σπίτι στην Καβάλα και παρακολουθεί όλο τον τύπο. Μ’ ενημερώνει για τα πάντα. Κρατά αποκόμματα, ακούει τις συνεντεύξεις στο ραδιόφωνο, παρακολουθεί τις δηλώσεις στην τηλεόραση. Είναι πολύ μεθοδική και οργανωτική. Δεν το έχει πάρει από μένα, αλλά από την μητέρα της. Εγώ είμαι χύμα και αυθόρμητος. Προσέχει για πάντα. Ακόμα και για το ντύσιμό μου, μου κάνει παρατηρήσεις. Μου λέει “ρε μπαμπά πρέπει ν’αλλάξεις ντύσιμο, στυλ. Να προσέχεις”. Εγώ βέβαια δεν αλλάζω. Ετσι ήμουν, έτσι είμαι κι έτσι θα μαι. Σε όποιον αρέσουμε. Τέλος».

«Καμιά φορά τα ωραία εξώφυλλα κρύβουν πατάτα περιεχόμενο. Εγώ δυστυχώς άφησα τον εαυτό μου κάποια στιγμή. Τον παραμέλησα. Φρόντιζα για όλα εκτός από τον εαυτό μου. Πήρα τα κιλά. Εκανα πολλές προσπάθειες για να τα χάσω. Ημουν πολύ αδύνατος. Γύρω στα 35 ξεκίνησε ο κατήφορος. Οταν κάτι δεν το προσέχεις σε αφήνει. Κατά καιρούς διάφοροι φίλοι μου, όπως ο Μανώλης ο Κονταρός, μου είπε να πάω να βάλω δαχτυλίδι στο στομάχι. Δεν το δοκίμασα. Δεν είχα και χρόνο για τη διαδικασία. Αλλά η διάθεση του απλού κόσμου είναι θετική προς εμένα. Ο απλός κόσμος κρίνει από το τι είσαι όχι από το τι δείχνεις».

Το γεγονός ότι πήγε με ταξί στην ΠΑΕ για να καταθέσει την πρόταση, συζητήθηκε έντονα. Να τι λέει ο Τσάκας: «Κοίταξε μπορούσα να πάρω το καλύτερο αυτοκίνητο και να πάω στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Οταν εγώ πήρα το τζιπ το Mercedes το ML350 κανείς δεν το κυκλοφορούσε. Μετά, τότε που έδιναν δάνεια οι τράπεζες, το πήραν και οι άλλοι. Μπορούσα να χρησιμοποιήσω οτιδήποτε. Δεν θέλω να πλασάρω κάτι που δεν είμαι. Το να πάρω δύο μπράβους δίπλα μου, ένα μαύρο τζιπ κι άλλο ένα συνοδεία, είναι το εύκολο. Να φτιάξω δηλαδή μία κουστωδία για να πάω να δώσω ένα χαρτί στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Το θεωρώ τουλάχιστον χαζό. Πήρα το ταξάκι μου από το ξενοδοχείο, όπως κάνω όταν είμαι στην Αθήνα, πήγα στην ΠΑΕ και νόμιζα ότι θα φύγω όπως πήγα. Εκεί έκανα λάθος. Γιατί βρέθηκα αντιμέτωπος με 50 μικρόφωνα. Με όλα αυτά τα μαρκούτσια. Αιφνιδιάστηκα προς στιγμήν”. Και μετά; “Mετά απλά μίλησα ειλικρινά. Είπα από την αρχή την αλήθεια. Κανείς δεν την πίστεψε. Ολοι είπαν “πως είναι δυνατόν αυτός ο μ….ς να κουβεντιάζει με πρίγκιπες”. Αυτός ο μ….ς λοιπόν δεν μιλάει ούτε μ’ έναν, ούτε με δύο πρίγκιπες, αλλά με δέκα. Κυριολεκτώ. Εχουμε μία ισχυρή ομάδα, η οποία με ακούει και όταν θα τους δουν εδώ πέρα, τότε θα γελάσω πάρα πολύ εγώ».

Είναι δικαίωση η υπογραφή του MoU; «Δεν το βλέπω σαν δικαίωση. Εγώ έκανα ένα πλάνο και είμαι ικανοποιημένος που το βλέπω να ξετυλίγεται μπροστά μου. Θα ήταν άσχημο αν το πλάνο δεν προχωρούσε. Η σχέση μου με τους Αραβες είναι δεδομένη. Εγώ θα στενοχωριόμουν αν δεν καταφέρναμε να πάρουμε τον Παναθηναϊκό. Οι άλλες δουλειές θα γίνουν. Αλλά ο Παναθηναϊκός είναι το κερασάκι στην τούρτα. Τώρα ο Παναθηναϊκός τους έχει παρασύρει και αυτούς κάτω. Η τρικυμία μας παρέσυρε όλους. Εγώ δεν είχα εκτιμήσει σωστά τη δυναμική του Παναθηναϊκού. Δεν μπορώ να διανοηθώ πως σε μία χώρα όπου βουλιάζει, το πρώτο θέμα να είναι ο Παναθηναϊκός».

Ο Τσάκας θυμάται την πρώτη του επαφή με τον Αλ Σαούντ: «Η γνωριμία μου με την οικογένεια ξεκίνησε από το Λονδίνο μέσω ενός ξαδέρφου του πρίγκιπα από το Κουβέιτ. Πρίγκιπας κι αυτός. Φτάσαμε εδώ πέρα. Έχω πολλούς φίλους κάτω. Έχω δύο ανθρώπους στη Σαουδική Αραβία τους οποίους υπερεκτιμώ και σέβομαι που μου έχουν ανοίξει όλες τις πόρτες εκεί. Οταν ξέρεις ποιον πας και που τον πάς, είναι εύκολο. Αυτό που μένει είναι να ταιριάξουν οι δύο». Οσο περίεργο κι αν φαίνεται, το φλερτ με τον Παναθηναϊκό ξεκίνησε λόγω της ομάδας μπάσκετ και όχι του ποδοσφαίρου, όπως αποκαλύπτει ο Τσάκας: «Το γκρουπ με τους Αραβες ήταν πολύ ενημερωμένο γύρω από τα μπασκετικά δρώμενα και ήξερε ποιο είναι το μέγεθος του Παναθηναϊκού. Οχι μόνο ο πρίγκιπας. Οι περγαμηνές του τμήματος μπάσκετ αποτέλεσαν μαγνήτη. Δεν περίμενα την εξέλιξη που θα υπήρχε. Η σκόνη που σηκώθηκε κάτω ήταν τεράστια. Δεν σου κρύβω ότι υπήρξαν και ορισμένες γκρίνιες για τη δημοσιότητα μόνο στην μεριά του πρίγκιπα».

«Ξεκινήσαμε στο στυλ “καντο και βλέπουμε”. O ίδιος ο Πρίγκιπας δήλωσε ότι θέλει να κάνει τον Παναθηναϊκό μεγάλο. Θα μεγαλουργήσει ο Παναθηναίκός στην Ευρώπη. Στην Ελλάδα είναι δεδομένη η επιθυμία για τα πρωτεία. Η επένδυση όλη θα είναι καλυμμένη από τις χορηγίες που θα πάρουμε όταν χτιστεί το γήπεδο. Ο Παναθηναϊκός είναι τυχερός γιατί βρέθηκε ένα γκρουπ που πάντρεψε την τρέλα που έχω εγώ με τον Παναθηναϊκό, μαζί με την επιχειρηματική δραστηριότητα».

«Είναι υποχρέωση δέσμευση αυτό που λέω. Μου είπαν “τα θέματα του Παναθηναϊκού θα τα τρέχεις εσύ. Δεν μας ενδιαφέρεις τι δουλειές θα έχεις, πρόβλημά σου, κόψε το κεφάλι σου».

Εχοντας ταξιδέψει αμέτρητες φορές στην Τζέντα για να επισκεφθεί τον Πρίγκιπα Αλ Σαούντ, ο Τσάκας περιγράφει τον Σαουδάραβα: «Ο συγκεκριμένος πρίγκιπας είναι ένας πολύ cool τυπος. Ενα πολύ καλό παιδί. Χαίρομαι όταν είμαι στην Τζέντα, γιατί δεν έχουμε κανέναν πάνω από το κεφάλι μας. Παίρνει το αμάξι και με πάει βόλτα μόνος του. Ούτε ασφάλεια, ούτε τίποτε. Οδηγάει ο ίδιος. Αφήνει τους σωματοφύλακες στο σπίτι ή τον ακολουθούν από απόσταση. Νομίζει ότι το ίδιο θα έχει εδώ. Στην ατζέντα που είχαμε βγάλει για την επίσκεψή του εδώ, η οποία όμως ακυρώθηκε, είχε βάλει στο πρόγραμμα να πάει για shopping μόνος του. “Tι λες ρε, του λέω”. Είναι φοβερός τύπος κι εκτιμά αυτό που είμαι. Συνήθως μένω στο σπίτι του. Οταν μένω στο ξενοδοχείο, το κάνει γιατί έχει άλλον κόσμο στο σπίτι και δεν θέλει να με στριμώξει και να μη νιώθω άνετα. Αυτό δείχνει ότι με θεωρεί ισότιμο ανεξαρτήτως περιουσίας. Οταν είναι να του πω όχι του το λέω. Οταν είναι να διαφωνήσουμε του λέω “αυτό που λες είναι μ…α”. Είναι ξεκάθαρο και το δέχεται”.

«Οταν μπήκα πρώτη φορά στο ένα γκαράζ του πρίγκιπα και είδα μέσα 18 αυτοκίνητα, είπα μέσα μου, “ρε π… η μου, τι στο διάολο;”. Μετά μου λέει “δεν είναι μόνο εδώ, έλα κι έξω”. Και είχε άλλα 6-7. Η υπερβολή είναι στοιχείο τους και δεν είναι κακό. Δεν τα κλέβουν από τον διπλανό τους, ούτε κλέβουν το κράτος».

Ο Βλάσης μιλάει και για τη σύζυγό του, η οποία… ευθύνεται για τα κιλά του:
«Η ηθική αυτουργός των κιλών μου, είναι η γυναίκα μου. Κάνει φοβερό παστίτσιο, μουσακά και μου αρέσουν όλα αυτά ρε γαμώτο. Αν και είναι από την Καβάλα έχει εντρυφήσει και στην Κρητική κουζίνα και μαγειρεύει απ’ όλα. Παρ’ όλο που δεν της αρέσει καθόλου το αρνί και δεν το τρώει, το μαγειρεύει. Από την μητέρα μου μου αρέσει να τρώω κρητικό πιλάφι και φασολάκια το καλοκαίρι. Δεν παίζονται. Με ρακί στο τέλος για χωνευτικό».

Οσο για την αγαπημένη του μουσική… «Μου αρέσει πολύ η Κρητική μουσική. Ακούω Κρητικούς καλλιτέχνες. Μου αρέσει το λαϊκό τραγούδι. Μου αρέσει ο Βασίλης ο Καρράς, ο Πασχάλης Τερζής, ο Μητροπάνος. Από την πιο νέα γεννιά ακούω τον Κιάμο, τον Βέρτη, τον Μενιδιάτη και τον Κουρκούλη”»

 www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου